serwer grup dyskusyjnych

11. Data: 2012-03-16 19:17:06

Temat: Re: serwer grup dyskusyjnych
Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:2241c27b-32b3-4aa7-980e-9e094441563e@t15g2000yq
i.googlegroups.com...
Witam.
Od kilku dni nie mogę pobierać wiadomości z zasubskrybowanych grup
dyskusyjnych
w programie Mozilla Tunderbird.
Pierw pojawiały się komunikaty z kodem błędu, a teraz
"Wystąpił błąd protokołu NNTP: Cannot connect to NNTP server
159.114.173.131 (159.114.173.131:119), connect timeout"
Czyżby coś zmieniło się z serwerem 159.114.173.131?
Ktoś z Was ma podobne problemy?
Gdy zmieniłam w ustawieniach
"Bezpieczeństwo połączenia" z bezszyfrowania (port 119)
na SSL/TLS to zmienił sie port na 563.
Nie mam wtedy tego komunikatu o błędzie, ale też nie pobiera
wiadomości.

Ktoś może mi pomóc?

Jeżeli jeszcze aktualne to spróbój serwera news.atman.pl.
Odkąd Onet olał usenet, korzystam z powyższego serwera i jest OK.

Pozdrawiam
PP