Jak pozbawic migdaly skorek?

1. Data: 2001-12-15 19:14:01

Temat: Jak pozbawic migdaly skorek?
Od: "Sylwia & Jurek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakies sposoby? Kiedys probowalam cos w kichence mic.. Na
szczescie nie pamietam jak to bylo, ale te migdaly wyszly straszne. Tylko mi
nie piszcie prosze, zeby kupic migdaly bez skorek, bo mam juz w domku ze
skorkami. :-)

Sylwia

1. Data: 2001-12-15 19:20:33

Temat: Re: Jak pozbawic migdaly skorek?
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia & Jurek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czy macie jakies sposoby?

Sparzyć wrzątkiem.

1. Data: 2001-12-15 19:20:59

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia & Jurek wrote:

> [...]
> mi nie piszcie prosze, zeby kupic migdaly bez skorek, bo mam juz w domku

do wody, na kuchenkę, zagotować, parę minut (2-3) gotować, wyłączyć,
odczekać, aż się je da złapać bezkarnie, wyciskać do garnka tylko celować
dobrze. Na koniec wziąć miotłę i zamieść te migdały, które wybrały
energetycznie dogodniejszą pozycję, wymyć i źryć.

Waldek

1. Data: 2001-12-15 19:28:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nie piszcie prosze, zeby kupic migdaly bez skorek, bo mam juz w domku ze

ukropem potraktowac - do michy, zalac ukropem, zostawic, jak juz
beda niegorace z kazdego migdala zsunie sie skorka jak ta lala

krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-15 20:29:59

Od: "Sylwia & Jurek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar z domu"

[...]

:-)))))))))))))))))))

Sylwia

1. Data: 2001-12-15 20:31:10

Od: "Sylwia & Jurek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za rady. A czy one nie beda miekkie od tych zabiegow, takie
namokniete?
Sylwia

1. Data: 2001-12-15 21:21:45

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia & Jurek <s...@p...fm> a écrit dans le message :
9vgbv8$rm8$...@n...tpi.pl...
> Dzieki wszystkim za rady. A czy one nie beda miekkie od tych zabiegow,
takie
> namokniete?
> --

Przeca do nie gabka, tylko ziarno !

"nie ma sie czego bac, nie ma sie czego bac..."
(Marek Grechuta)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-15 22:19:36

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> Sylwia & Jurek <s...@p...fm> a écrit dans le message :
> 9vgbv8$rm8$...@n...tpi.pl...
> takie
>
> Przeca do nie gabka, tylko ziarno !

Ale trochę to namiękną...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-12-17 07:37:31

Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

...przerywamy program aby na żywo przekazać
co "Sylwia & Jurek" <s...@p...fm> oświadczył/a:

> A czy one nie beda miekkie od tych zabiegow, takie
> namokniete?

no to podprażyć (na suchej patelni na wolnym ogniu)

--
wojmat
[jak powiedział nam kerownik

wok