Jak pragne zdrowia......

1. Data: 2000-07-11 13:34:54

Temat: Jak pragne zdrowia......
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

.ostatnie posty mnie powaliły i znowu szlaczek mnie tafia
Czy autorzy tychże mogliby od razu na wstępie dokładniej precyzować myśl -
wino do kolacji we dwoja - a o my, kurna wróżki jesteśmy i mamy odgadnąć co
na tą kolację będzie ???
Kup Alpage

--
OS3

1. Data: 2000-07-11 14:58:54

Temat: Re: Jak pragne zdrowia......
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ostry <o...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8kf7vg$1h4$...@f...man.torun.pl...
> [...]
> wino do kolacji we dwoja - a o my, kurna wróżki jesteśmy i mamy odgadnąć

Problem gdzie indziej. Najwyrazniej widzimy jakas zalosna istote zakladajaca
co minute nowe konto i slaca do nas rozpaczliwe wolania. Ze tez sie chce
takiemu indywiduum. Co w tym zabawnego? Moze jakis psychiatra by sie
wypowiedzial? Moze to efekt alienacji i skrajnej niesmialosci, czy co? Ja
naprawde tego nie rozumiem.

Jader

śniadanie
sałatki