Jak prawidłowo powinno się jeść anannasa?

1. Data: 2005-08-09 20:03:32

Temat: Jak prawidłowo powinno się jeść anannasa?
Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam dużego, pięknego ananasa i nie wiem co z nim zrobić. Proszę o radę.
Maria

2. Data: 2005-08-09 22:24:13

Temat: Re: Jak prawidłowo powinno się jeść anannasa?
Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria napisał(a):
> Dostałam dużego, pięknego ananasa i nie wiem co z nim zrobić. Proszę o radę.

jest taki fajny przyrzad do anansow.. wkrecasz z gory jak korkociag
eliminujac kore oraz srodkowy pien podczas wkrecania..
przyrzadku pewno nie masz, noz pewno tak: odcinasz gore i lekko dol -
obkrajasz boki - kroisz jak pizze na 4 czesci -
wycinasz z kazdej czesci srodkowy twardy pien.

-

3. Data: 2005-08-10 03:33:27

Od: Halka <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chesky wrote:

> [...]
> tak: odcinasz gore i lekko dol - obkrajasz boki - kroisz jak pizze na 4 czesci
> -wycinasz z kazdej czesci srodkowy twardy pien.

Koniecznie do lodowki na kilka godzin. Duzo lepiej smakuje zimny, a w upalny
dzien to juz lepiej nie gadac :-).
A dalej jak wyzej opisal przedmowca, lub prosciej na grube plastry (jakies 1.5 - 2
cm). Potem kroje kazdy plaster na 8 czesci, odcinam z kazdej czesci ten twardy
kawaleczek srodka i skore i w gebule.

4. Data: 2005-08-10 06:35:17

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> Dostałam dużego, pięknego ananasa i nie wiem co z nim zrobić. Proszę o
radę.
> Maria

Kiedyś słyszałem, że dla lepszego smaku świeżego ananasa się soli (albo
moczy w słonej wodzie). Podobno oczywiście nie robi się słony, tylko
słodszy.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

5. Data: 2005-08-10 07:27:15

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Halka" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
1.5 - 2
> cm). Potem kroje kazdy plaster na 8 czesci, odcinam z kazdej czesci ten

prosciej? toz to straszna babranina, to krojenie kazdego plastra na 8
czesci!
prosciej to jest tak:
http://www.bigpineapple.com.au/resource.html
http://luauking.com/cutpine.html

--
pzdr
marta

6. Data: 2005-08-10 11:24:43

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Martka napisał(a):
> prosciej? toz to straszna babranina, to krojenie kazdego plastra na 8
> czesci!

nie musi byc na 8, moze byc na dwa grube plastry i szczerze mowiac
rowniez wole metode plastrow, mozna wtedy dokladnie obkroic nie
marnujac owoca.

7. Data: 2005-08-10 11:48:01

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@N...net.pl> napisał w wiadomości

> nie musi byc na 8, moze byc na dwa grube plastry i szczerze mowiac
> rowniez wole metode plastrow, mozna wtedy dokladnie obkroic nie
> marnujac owoca.

wiadomo, kazdy robi jak lubi :))) ja sie tylko zbulwersowalam nazwaniem
metody halki prostrsza od twojej :))

8. Data: 2005-08-11 02:14:38

Od: Halka <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosciej? toz to straszna babranina, to krojenie kazdego plastra na 8
> [...]

Po probach roznych "metod" wypracowalam sobie moja wlasna, te wlasnie na 8
czesci i przy niej "stoje" i szczerze polecam, ale kazdy ma prawo wybrac co mu
wygodnie.Pozdr,H.

sos śmietanowo - serowy
co z Czech
proszę o opinie