Jak przelamac kobiece serce skute lodem ????

1. Data: 2002-05-10 16:40:41

Temat: Re: Jak przelamac kobiece serce skute lodem ????
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"amber" news:abg2rs$h1t$1@sunsite.icm.edu.pl
> Przeciez nie ma kobiet nie do zdobycia...

Dobry kawał :)
Nie wszystkie są zainteresowane danym typem, który się do nich przymierza i
choćby nie wiem co robił to tylko traci czas.

1. Data: 2002-05-10 16:45:16

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robi"
> Mowie Wam .. ona jest jak marzenie..
> takie z niej cieplo bije..taka radosc..
> Nie moge sie juz jutra doczekac :)

Każdy facet tak mówi na początku he he he he he he he.

1. Data: 2002-05-10 16:49:11

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"amber" news:abg9cc$ckt$1@sunsite.icm.edu.pl
> Gdybym byla na jej miejscu i wiedzialabym, cos wypisywal tutaj, nie mialbys
> najmniejszych szans.

Cóż za stanowczość :)
To jedna z tych nie do zdobycia ;)

1. Data: 2002-05-10 17:07:45

Od: "Robi" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Robi"
>

> Każdy facet tak mówi na początku he he he he he he he.

Jak dotychczas nie udalo mi sie jeszcze nikim znudzic ( nawet po kilku
latach ) ... raczej nie mam slomianego zapalu
Prosze sie nie nabijac

1. Data: 2002-05-11 10:54:16

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robi" news:abgup2$fa2$1@korweta.task.gda.pl
> Jak dotychczas nie udalo mi sie jeszcze nikim znudzic ( nawet po kilku
> latach ) ... raczej nie mam slomianego zapalu

No to czemu znowu zabrałeś się za kolejną dziewczynę ? :))))))
Skoro nie ze znudzenia to z jakiego powodu ? Dla rozrywki ? ;)

> Prosze sie nie nabijac

Nie nabijam się tylko stwierdzam fakt na podstawie obserwacji życia.
A na serce skutem lodem najlepsza jest farelka włączona na max. grzanie ;)

Oblicza przyjaźni
Poszukuje psychologa (Warszawa)
Re: cnota bynajmniej nie w sensie seksualnym
Re: Never mind [długie, Greg]
klamstwo once again ;-))