Jak przycinać brzozę?

1. Data: 2002-02-06 07:06:25

Temat: Jak przycinać brzozę?
Od: "JM" <j...@w...wat.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno w lutym, ale nie wiem czy krótoko jak np. wierzbę szczepioną czy
zostawiać dłuższe gałęzie. Brzoza jest mała, szczepiona. Gdzie mogę coś na
ten temat poczytać? Dzięki za każdą informację.

Pozdrawiam,
Jarek

2. Data: 2002-02-06 18:40:21

Temat: Re: Jak przycinać brzozę?
Od: "Michał ŁŁąpieś" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz proszę jaka to brzoza; domyślam się ale nie jestem pewien że jest to
zwisła odmiana "Youngii"; jeżeli tak to cięcie jest zależne od wieku
rośliny; zalecane jest tylko tzw. odmładzające , czyli wycinanie starszych
gałęzi w celu pobudzenia wyrastania nowych; innych odmian brzozy sie nie
tnie. I nie traktój brzozy jak wierzby , nie tnij jej zbyt krótko. W tym
roku uważaj na "płacz", czyli wyciekanie soku; a one juz ruszyły, roślina
nie "wyschnie" , ale zawarty w soku cukier jest znakomitą porzywką dla
grzybów i innych nieproszonych gości.
Jeżeli jest to młoda roślina to daj jej rosnąć bez cięcia.
Pozdrawiam.
Michal.

3. Data: 2002-02-07 23:49:46

Od: "Marcin K." <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno w lutym, ale nie wiem czy krótoko jak np. wierzbę szczepioną czy
> zostawiać dłuższe gałęzie. Brzoza jest mała, szczepiona. Gdzie mogę coś

Witam
Nie polecam ciecia brzozy w lutym, bedzie obficie puszczac soki.
A to jak przycinac to zalezy co chcemy z niej uzyskac.

Pozdrawiam
Marcin K.

oprysk truskawek
Sizal wlokno kokosowe i takie tam smieci.. ;)
Gdzie dobry sklep z korzeniami i skalkami (wawa)?
dom letniskowy Brda, sprzedam
dom letniskowy Brda, sprzedam