Jak przytemperować agresywnego żartownisia?

1. Data: 2000-04-06 01:58:33

Temat: Jak przytemperować agresywnego żartownisia?
Od: "Hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak przytemperować agresywnego żartownisia? Facet za wszelką cenę chce
dominować w towarzystwie i w tym celu obraża innych ludzi z usmiechem
mordercy.
hans1

1. Data: 2000-04-06 03:38:00

Temat: Re: Jak przytemperować agresywnego żartownisia?
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Hans1" <h...@p...onet.pl> writes:

> Jak przytemperować agresywnego żartownisia? Facet za wszelką cenę chce
> dominować w towarzystwie i w tym celu obraża innych ludzi z usmiechem
> mordercy.

zastosowac jego wlasna taktyke na nim samym.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-04-06 05:49:00

Temat: Odp: Jak przytemperować agresywnego żartownisia?
Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hans1 <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dbSG4.39521$a...@n...tpnet.pl...
> Jak przytemperować agresywnego żartownisia? Facet za wszelką cenę chce
> dominować w towarzystwie i w tym celu obraża innych ludzi z usmiechem
> mordercy.
----------------------------------
.....powiedź mu, że go kochasz;-)).....
Buźka

1. Data: 2000-04-06 06:25:53

Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

- mysle ze niestety moze to byc trudne. Facet wycwiczyl sie w gorowaniu nad
wszystkimi i najprawdopodobniej jest w tym dobry. Ludzie silni i zdrowi nie
potrzebuja obrazac innych w towarzystwie. Z naszym zartownisiem jest wiec
cos nie tak. Zeby go dopasc trzeba poznac jego slabe strony. Znalem kiedys
takiego chojraka (ch czy h ? ) , ktory byl najodwazniejszy i podrywal
wszystkie dziewczyny ale robil sie bezradny jak dziecko kiedy wieczorem
musial wejsc na chwile do ciemnego lasu. Niestety poznanie slabych stron
czlowieka dla laika moze byc trudne.
Mozna pokonac go jego wlasna bronia ale wtedy jeden z was musialby byc
lepszy w te klocki, co jak rozumiem nie ma miejsca. Jeszcze tylko jedno ,
nawet jak go upokorzycie facet wewnetrznie sie nie zmieni- najlepiej wiec
pozbyc sie go z towarzystwa i dac do zrozumienia ze powinien udac sie do
"specjalisty".
Jest tez bardziej silowy sposob - dac mu w dziob. o ile nie jest postury
szwarcenegera-to tez najczesciej skutkuje.

1. Data: 2000-04-06 06:29:49

Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@a...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:R5WG4.39767$a...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Jest tez bardziej silowy sposob - dac mu w dziob. o ile nie jest postury
> szwarcenegera-to tez najczesciej skutkuje.
--------------------------------
............a ja bym do niego jednak z pozycji dziecka
Buźka

1. Data: 2000-04-11 04:36:35

Od: private@skasuj_to.polbox.com szukaj wiadomości tego autora

W pewnej ksiazce o manipulacji (nie pamietam tytulu) bylo piec sposobow na
radzenie sobie z ludzmi, ktorzy "nieczysto graja". Stosuje sie kolejno, od
najslabszego do najsilniejszego srodka, az do skutku.
1 - ignorowac jakby nic nie bylo
2 - ignorowac wypowiedz raniaca, powiedziec cos na inny temat, milego raczej
3 - powiedziec o swoich emocjach na jego postepowanie i/lub slowa
4 - pokazac komus obok, ze ten czlowiek postepuje niewlasciwie, zawrzec zaklad
lub zawstydzic
5 - przemienic slowa manipulatora w czyn z pewna przesada - aby zobaczyl, w co
sie moze zmienic jego iluzja.

Wiem, nie wytlumaczylam jasno. Jesli potrzeba - poszukam tej ksiazki.
Powodzenia!

1. Data: 2000-04-11 04:36:52

Od: private@skasuj_to.polbox.com szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-04-11 04:37:11

Od: private@skasuj_to.polbox.com szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-04-12 18:14:53

Od: "Hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję za odpowiedz. Podaj przy okazji takze autora tej ksiązki.
hans1

1. Data: 2000-04-13 10:50:49

Od: p...@p...com szukaj wiadomości tego autora

Green, Colter "Nie pozwol soba manipulowac" Studio Emka 97
Le Boutiller "Wystarczy powiedziec Nie" Studio Emka 95

Ktoras z tych...
Nie mam pod reka, nie widze tresci.
Przyjemnego!
Katarzyna

Hans1 wrote:

> Dziekuję za odpowiedz. Podaj przy okazji takze autora tej ksiązki.
> hans1

osobowosc
Pytanie o Reiki
Pytanie o Reiki