Jak przytyć?

1. Data: 2004-06-27 08:32:15

Temat: Jak przytyć?
Od: Machu <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko, co należy jeść, aby przybrać na wadze. Mam 171 cm wzrostu i
ważę 55-60 kg, przeszkadza mi to, bo masa jest przydatna w sporcie, który
uprawiam. Jak więc przybrać na wadze (nie przepadam za tłuszczami
zwierzęcymi, ale nie jestem wegetarianinem)?

2. Data: 2004-06-27 18:06:51

Temat: Re: Jak przytyć?
Od: "flesz" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dużo trzeba jeść nutelli z chałką i tym podobnych, jeść przed samym snem
według mnie należy czynić odwrotnie do zasad zdrowego żywienia pozatym fast
foody jeść dużo kalorycznych rzeczy a pozatym są takie odzywki dla
sportowców na łapanie masy co zawierają chyba syntetyczne białko (ale z tym
trzeba uwazać)

3. Data: 2004-06-28 08:47:38

Od: etriel <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> foody jeść dużo kalorycznych rzeczy a pozatym są takie odzywki dla
> sportowców na łapanie masy co zawierają chyba syntetyczne białko (ale z tym

ja z doswiadczenia polecam maslo orzechowe :) kiedys zjadlam w tydzien
kilogramowy sloik i przytylam 4kg :/

pozdrawiam, etriel

4. Data: 2004-06-28 08:56:03

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

etriel <e...@t...pl> napisał(a) wnews:cbolt3$pva$1@opal.futuro.pl:

> ja z doswiadczenia polecam maslo orzechowe :) kiedys zjadlam w tydzien
> kilogramowy sloik i przytylam 4kg :/

NA plec meska to tak nie dziala :)

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2004-06-28 09:05:55

Od: etriel <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NA plec meska to tak nie dziala :)

no to proponuje sie ozenic ;) wiekszosc facetow tyje po slubie ;)

pozdrawiam, etriel

6. Data: 2004-06-28 10:59:37

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "etriel" <e...@t...pl> napisal w wiadomosci

> no to proponuje sie ozenic ;) wiekszosc facetow tyje po slubie ;)

Równocześnie porzucając sport, którym się parali ;)

pozdrawiam Chaciur

7. Data: 2004-06-28 11:03:43

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Machu" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uprawiam. Jak więc przybrać na wadze (nie przepadam za tłuszczami
> zwierzęcymi, ale nie jestem wegetarianinem)?

Jeżeli jesteś typem chudzielca to ciężko Ci będzie przytyć
a utrzymać wagę również. Efekt jojo tylko czeka aby pożreć
Twoje wypracowane kilogramy ;)
Mnie się kiedyś udało 10kg nabić w 2 miesiące, ale czułem
się dziwnie, jadłem to co zwykle tylko 2x więcej.
Jeśli zależy Ci na mięśniach a nie tylko na samej masie,
to przede wszystkim trening oraz wyższa niż normalnie
podaż białka oraz mikroelementów i witamin.

A mim zdaniem najlepsze co możesz zrobić to dostosować
uprawiany sport pod swoje ciało a nie na odwrót,
wtedy Twoje genetyczne uwarunkowania staną się atutami.

pozdrawiam Chaciur

8. Data: 2004-06-28 16:42:56

Od: "gapa" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uprawiam. Jak więc przybrać na wadze (nie przepadam za tłuszczami
> zwierzęcymi, ale nie jestem wegetarianinem)?

jedyne, co cie nie utuczy, to własnie tłuszcze zwierzęce (patrz- dieta
optymalna)
grazyna

9. Data: 2004-06-28 19:07:20

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

gapa w wiadomości news:cbphln$2t9$1@news.onet.pl pisze:

> jedyne, co cie nie utuczy, to własnie tłuszcze zwierzęce (patrz- dieta
> optymalna)

No jak nie, jak tak? Czy BMI 27.68 jest optymalne?

--
w glikogenie oprócz cukru mamy dużą ilość tlenu tak, że glukoza może się spalić bez
czekania na tlen z krwi

10. Data: 2004-06-29 16:29:03

Od: Machu <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to proponuje sie ozenic ;) wiekszosc facetow tyje po slubie ;)

Bez przesady, ja mam dopiero 20 lat, chcę się jeszcze pobawić! Może po
studiach...

Re: Witam drogie Panie :-)
Red Meat - Feel Good - ciekawe
Tłuszcz