Jak rep. postrzega lek. i vice versa.

1. Data: 2003-11-07 22:37:54

Temat: Jak rep. postrzega lek. i vice versa.
Od: "EDXER" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanalazłem ciekawy wątek - patrz niżej

Autor:Marta (m...@i...pl)
Temat:TRUDNY KLIENT - lekarz-rozmowa rekrutacyjna
Grupy dyskusyjne:pl.praca.dyskusje
Data:2003-04-16 06:01:11 PST

2. Data: 2003-11-08 15:27:29

Temat: Re: Jak rep. postrzega lek. i vice versa.
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:boh72f$k37$1@nemesis.news.tpi.pl tako rzecze EDXER

> Zanalazłem ciekawy wątek - patrz niżej
>
> Autor:Marta (m...@i...pl)
> Temat:TRUDNY KLIENT - lekarz-rozmowa rekrutacyjna
> Grupy dyskusyjne:pl.praca.dyskusje
> Data:2003-04-16 06:01:11 PST

Jak chcesz komuś pokazać inny wątek na newsach, to zamiast podawać
powyższe i zmuszać go do googlania podaj Message-ID wiadmości. np.
twoja wiadomość ma Message-ID: <boh72f$k37$1@nemesis.news.tpi.pl>
Wtedy większości wystarczy kliknąć na ciąg w nawiasach a czytnik zrobi
resztę.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2003-11-08 16:02:07

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@t...robota.cypla.jest,
Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl>:

> [...]
> twoja wiadomość ma Message-ID: <boh72f$k37$1@nemesis.news.tpi.pl>
> Wtedy większości wystarczy kliknąć na ciąg w nawiasach a czytnik zrobi

Jednak dla najpopularniejszego czytnika ;) lepiej dodac prefix uslugi, tak
jak to zrobiles automatycznie wyzej:
> W news:boh72f$k37$1@nemesis.news.tpi.pl tako rzecze EDXER

Bo jak sie kliknie bez news:, to moze interpretowac jako adres emailowy. I
nie chodzi o to, ze mozna to obejsc, ale zeby nawet poczatkujacym bylo
wygodnie.

--
Robert

4. Data: 2003-11-09 22:54:10

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:boj42c$kmn$1@topaz.icpnet.pl tako rzecze Robert

> Jednak dla najpopularniejszego czytnika ;) lepiej dodac prefix
> uslugi, tak jak to zrobiles automatycznie wyzej:
>
> Bo jak sie kliknie bez news:, to moze interpretowac jako adres
> emailowy.
Pewnie słusznie prawisz, ale ja najpopularniejszego to nie tykam nawet
kijem, więc nie znam jego obyczajów. Dzięki.

--

Żylaki powrózka nasiennego
[Warszawa] USG tanie
odnowa biologiczna