grypa-szczepionka

1. Data: 2003-11-07 14:43:10

Temat: grypa-szczepionka
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak to jest ze szczepionkami przeciw grypie-jak zachowuje się organizm po
zaszczepieniu?
Pytam bo we wtorek zaszczepiłam dziecko(5lat), dostał
1\2 ampułki Fluaris(nie wiem czy poprawnie przeczytałam końcówke-pismo
lekarskie).Przed szczepieniem pediatra powiedziała że nie będzie po niej
żadnych sensacji typu gorączka, obrzęk ręki, biegunka.Okazało się jednak
inaczej -po 30 h mały dostał goręczki 39 stopni i wymiotów , te drugie
ustąpiły po jakiś 5h ale gorączka spadła dopiero dziś rano.Lekarz powiedział
że to bardzo dziwne bo reakcja na szczepionke występuje wcześniej (nawet po
3h od zaszczepienia), po zbadaniu dziecka nie stwierdził żadnej innej
przyczyny gorączki
Co o tym myślicie?

Za miesiąc mam doszczepić małego następną połówką ampułki. Czy znowu będzie
tak reagował?
Dodam jeszcze że pierwszy raz się szczepił

dzięki
pozdr Magda