in vitro - ocena zapolodnionych komorek

1. Data: 2003-11-07 11:51:33

Temat: in vitro - ocena zapolodnionych komorek
Od: "Norek" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Interesuje mnie sposob klasyfikacji zapłodnionych komorek podczas procedury in
vitro. Z tego co wiem wychodowane zarodki podczas ich hodowli sa oceniane pod
roznym wzgledem i klasyfikowane do grup A, B lub C
wie ktos moze jakie kryteria sa brane pod uwage podczas takiej klasyfikacji?
pzdr
Norek

2. Data: 2003-11-12 23:20:11

Temat: Re: in vitro - ocena zapolodnionych komorek
Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Norek interesuje mnie opis procedury zaplodnienia in vitro
gdzie znaleźć
fixrambo

3. Data: 2003-11-20 07:19:41

Od: "Norek" <b...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Norek interesuje mnie opis procedury zaplodnienia in vitro
> gdzie znaleźć
> fixrambo
czesc
przepraszam za szybkosc odpowiedzi ale lepiej pozno niz wcale (przynajmniej mam
taka nadzieje)
najbardziej doklady (byc moze za doklady bo trudny w czytaniu - fachowy) opis
procedury in vitro (rowniez rozwiniecie o mikromanipulacje) znajdziesz tu:
http://www.bialystok.opoka.org.pl/sawdar/czytelnia/d
oktorat/rozdzial_I.htm
polecam rowniez strone www.nasz-bocian.pl
a jezeli chcesz praktycznych informacji to mozesz na priv
pozdrawiam
Norek

Astygmatyzm
Pończochy Pani Teresy na żylaki...Ktoś używał??
Jak wybielic zeby ?
chorchinaldin h
FIXRAMBO gdzie jesteś??