Jak robicie biały barszcz???

1. Data: 2003-04-19 16:07:13

Temat: Jak robicie biały barszcz???
Od: "mleczarz" <j...@p...telan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nigdy nie robiłem barszczu więc proszę o porady..
Swoją drogą dostałem dziś kaczorka i krew z niego - właśnie się gotuje
czernina:) Czy tu na grupie są smakosze tej pysznej zupki???

Pozrawiam i życzę Wesołych i sytych świąt.

mleczarz

1. Data: 2003-04-21 20:05:40

Temat: Re: Jak robicie biały barszcz???
Od: "Persef" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czernina:) Czy tu na grupie są smakosze tej pysznej zupki???
>
> Pozrawiam i życzę Wesołych i sytych świąt.

Chodzi o kwaszenie barszczu?

oto sposob:
przygaotowac 1l letniej przegotowanej wody, 20 dkg pszennej maki razowej,
zabek czosnku, skorke razowego chleba, troche cukru i soli. Make wsypac do
kamionkowego garnka, zalac woda, wymieszac, dodac roztarty czosnek, odrobine
soli i cukru oraz skorke z razowego chleba. Garnek przykryc plotnem lub
gaza. W przepisie napisane jest ze zur kisnie ok 5 h (co zastanawiajace bo z
doswiadczenia wiem ze nie jest kwasny przed uplynieciem 24h)

Pozdrawiam
Persef

1. Data: 2003-04-22 19:31:46

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Persef wrote:

> Chodzi o kwaszenie barszczu?

> W przepisie napisane jest
> ze zur kisnie ok 5 h

A czym się różni żur od białego barszczu, bo to o czym ty piszesz to też
kojarzy mi się z żurem jaki ja znam. Czy w takim razie barszcz biały=
żur??

Elżbieta

1. Data: 2003-04-22 20:56:59

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elżbieta napisał:

> A czym się różni żur od białego barszczu, bo to o czym ty piszesz to też
> kojarzy mi się z żurem jaki ja znam. Czy w takim razie barszcz biały=
> żur??
>
> Elżbieta

ZTCW to zur jest z maki zytniej a barszcz bialy z pszennej.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-04-23 05:02:05

Temat: Re: Re: Jak robicie biały barszcz???
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

> A czym się różni żur od bia"ego barszczu, bo to o czym ty piszesz to też
> kojarzy mi się z żurem jaki ja znam. Czy w takim razie barszcz bia"y=
> żur??

Sprawa byla tu walkowana wielokrotnie. Poczytajcie sobie, zanim
zaczniecie pytac.

Wladyslaw

1. Data: 2003-04-23 14:23:53

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Sprawa byla tu walkowana wielokrotnie. Poczytajcie sobie, zanim
> zaczniecie pytac.

tak jest, szefie!
Przepraszam, obiecuje sie poprawic.

Elzbieta

1. Data: 2003-04-23 14:24:03

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> ZTCW to zur jest z maki zytniej a barszcz bialy z pszennej.

Wielkie dzięki, to ja w takim razie zdecydowanie jestem za żurem,
pychota, mogę jeść codziennie (rosół mi niepotrzebny)

Elżbieta

Zakonczylem przygotowania do swiat
?? Oliwki na słodko ?
miary w kuchni - poratujcie