Jak schudnac 10 kg?

1. Data: 2004-04-13 04:27:10

Temat: Jak schudnac 10 kg?
Od: "futrzak" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak pozbyc sie skutecznie ok 10 kg? Szczegolnie chodzi mi o brzuszek ;)
Obecnie waze 85 kg, mam 182 wzorstu w wieku 29 lat.

Mozecie cos sensownego doradzic?

MIlego dnia
futrzak

--

This e-mail was scanned by Norton AntiVirus 2004 (www.symantec.com)

2. Data: 2004-04-13 10:40:48

Temat: Re: Jak schudnac 10 kg?
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

futrzak ( f...@i...pl ) napisał:
> Witam
> Jak pozbyc sie skutecznie ok 10 kg? Szczegolnie chodzi mi o brzuszek ;)
> Obecnie waze 85 kg, mam 182 wzorstu w wieku 29 lat.

O rany...nie chudnij.
No, jak ci b. zależy to może ten 1-2kg, ale daj sobie spokój. Facet musi
wyglądać na "faceta", a nie jakieś chuchro (tym bardziej przy twoim
wzroście).
Brzuszek, jeśli ci przeszkadza, to może trochę odpowiednich ćwiczeń
wystarczy.

No dobra, jeśli już tak bardzo chcesz...
Zacznij od "odstawiania" wszelakich słodyczy (słodkich napojów też) i
pieczywa (nie napisałeś jak się żywisz), one są naprawdę zgubą ludzkości;)

Pzdr.
Iwona

3. Data: 2004-04-13 11:46:09

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak pozbyc sie skutecznie ok 10 kg? Szczegolnie chodzi mi o brzuszek ;)
> Obecnie waze 85 kg, mam 182 wzorstu w wieku 29 lat.

A brzuszek masz od piwa czy "wrodzony"? Bo jak "wrodzony", to będzie trudno. A
jak od piwa - to bardo łatwo.... ;-)
Pozdrowienia!

4. Data: 2004-04-13 14:21:37

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Apr 2004 06:27:10 +0200, "futrzak"
<f...@i...pl> wrote:

>Witam
>Jak pozbyc sie skutecznie ok 10 kg? Szczegolnie chodzi mi o brzuszek ;)
>Obecnie waze 85 kg, mam 182 wzorstu w wieku 29 lat.
>
>Mozecie cos sensownego doradzic?

Mowia, ze 1 kilogram to 9000 kalorii.
Policz ile jesz na dzien.
Zaluzmy, ze 2500 kalorii.
Przejdz na diete 1200 kalorii.
Dokladnie oblicz sobie jadlospis calodniowy 1200 - 5 posilkow
(waga pokarmu + tabele kalorii) i trzymaj sie go twardo.
Pierwsze kilkanascie dni sie nie chudnie. Orgzanim
korzysta z jakichs zapasow.
Poznie zaczynasz chudnac.
2500-1200= 1300 kalorii niedoboru dziennie.
9000 kalorii * 10 kg = 90 000
90 000 / 1300 = 69 dni + te kilkanascie dni scislej
diety.

PS. Wyprobowane, gwarantuje, ze dziala.
I powiem ci, ze jak sie glodzilem, nie jadlem
kolacji to zle sie czulem i niezbyt chudlem.
A jak zastosowalem podejscie jak wyzej,
poradzone mi przez prowadzaca cwiczenia
z studentami medycyny w katedrze - cos od przemiany,
dokladnie nie pamietam - to jadlem 5 posilkow,
mialem 1200 kalorii, nie czulem zlego samopoczucia
z powodu glodu - stad polecam.

5. Data: 2004-04-13 14:26:30

Od: "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Kasek w wiadomosci news:4rtn70hcgv7vd4qoubdveg363p9kdns41a@4ax.com pisze:

> Mowia, ze 1 kilogram to 9000 kalorii.

Samego tluszczu tak, ale tkanka tluszczowa to nie tylko tluszcz. Raczej 6
czy 7 tys.

6. Data: 2004-04-13 15:20:29

Od: "jack" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki za rady! mam dokladnie taki sam problem co futrzak- jestem
tylko o kilka cm wyzszy (186 cm)

pozdro

Adamski

7. Data: 2004-04-14 10:59:54

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13 Apr 2004 13:46:09 +0200, p...@c...poczta.onet.pl

> A brzuszek masz od piwa czy "wrodzony"? Bo jak "wrodzony", to będzie
> trudno. A
> jak od piwa - to bardo łatwo.... ;-)
> Pozdrowienia!

Wydaje mi sie, ze cos takiego jak wrodzony brzuszek nie istnieje. Od
dziecka bylem grubaskiem, ale moze to byc spowodowane moim zywieniem.
Bialy chleb, duzo slodyczy, napoje zamiast kompotow, mocno slodzone. Moi
koledzy sa nieco chudsi, ale mysle, ze oni sie lepiej zywili, no i wiecej
ruszali. Chociaz gdy bylem w wieku przedszkolny ruszalem sie tyle co i moi
rowiesnicy, ale i tak bylem grubszy.

Wiec wydaje mi sie, ze niekoniecznie powinnismy sie wykrecac genetyka.

--
s(00)mal + gg:1337396 + w:87.4 + czosnek.terror.LOTFL.attack
pu tsy, py tsy - pu cy pucy pys

8. Data: 2004-04-14 21:46:01

Od: "Hoody" <hoodszy_usunto@usunto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@g...xxx> napisał w wiadomości
> Dnia 13 Apr 2004 13:46:09 +0200, p...@c...poczta.onet.pl

> Wydaje mi sie, ze cos takiego jak wrodzony brzuszek nie istnieje. Od
> dziecka bylem grubaskiem, ale moze to byc spowodowane moim zywieniem.
(...)
> Wiec wydaje mi sie, ze niekoniecznie powinnismy sie wykrecac genetyka.

Wyraz "wrodzony" w polnokonikowym poscie odczytalem jako
uogolnione sformulowanie obejmujace rowniez bledy zywieniowe
w pierwszych 3-4 latach zycia, kiedy to genetycznie dana
konkretnemu osobnikowi liczba komorek tluszczowych moze
ulec zwiekszeniu wskutek ww. bledow (potem juz do konca zycia
sie ta liczba juz nie zmieni, chyba ze czesc wytniemy/odessiemy)...

pzdr
Hoody

9. Data: 2004-04-15 05:14:52

Od: "futrzak" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Juz mowie co jadam i pijam.
Rano kawa naturalna, ok. 8-9 duzy jagurcik z kawlkami owocow+2 banany, o
11-12 drugi jogurcik + serek wiejski+kawa rozpuszczalna, ok 14 orzechy. To
wszystlko w pracy.
W domciu obiadek ok 17-18, przewaznie drob smazony + ryz + salata lub inna
zielenina.

Miedzy posilkami zdarza sie podjadac troszke chleba z kabanosami i czasmi w
pracy do kawci ptasie mleczko.
Pepsi ani innych wynalazkow nie pijam. Ostatnio tylo kawa, herbata zielona i
piwo.

Siedzacy tryb pracy :-(

Co mam zmienic?

Gdzie znajde jakis spis ile maja kalorii poszczegolne skladniki jedzenia?

Pozdrawiam
futrzak

10. Data: 2004-04-15 05:50:21

Od: "Hoody" <hoodszy_usunto@usunto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dokladnie oblicz sobie jadlospis calodniowy 1200 - 5 posilkow
> (waga pokarmu + tabele kalorii) i trzymaj sie go twardo.

Nikt dotad nie zareagowal na taka bzdure???
A SPOWOLNIENIE PRZEMIANY MATERII ?
Prosta droga do efektu jojo :(

pzdr
H.