Jak się nazywa

1. Data: 2007-03-03 21:58:12

Temat: Jak się nazywa
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w ogródku kilka kępek rośliny podobnej do trawy, która rośnie w kępkach
coś a'la mohairowy beret tylko dłuższy "włos". Rośnie bardzo wolno, nie
wymaga strzyżenia, toleruje cień. Nadaje się na klomby itp.
Tylko za nic nie mogę sobie przypomnieć jak się to nazywa
Jacek

2. Data: 2007-03-03 22:15:38

Temat: Re: Jak się nazywa
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wymaga strzyżenia, toleruje cień. Nadaje się na klomby itp.
> Tylko za nic nie mogę sobie przypomnieć jak się to nazywa
:)
jesli podobna do trawy
a nia nie jest
jest zielona i ma kwiaty w roznych kolorach
to moze byc Zawciąg nadmorski
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2007-03-03 22:48:00

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:escqum$h0n$1@nemesis.news.tpi.pl Jacek <m...@w...pl>
napisał(a):

> [...]
> wolno, nie wymaga strzyżenia, toleruje cień. Nadaje się na klomby
> itp. Tylko za nic nie mogę sobie przypomnieć jak się to nazywa

Hejka. Może to SAGINA SUBULATA. :-)
Pozdrawiam zagadkowo Ja...cki

begonia i inne takie tam
elementarz cięcia w obrazkach