Jak się przygotować do mrozów?

1. Data: 2001-04-11 11:40:34

Temat: Jak się przygotować do mrozów?
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prognoza długoterminowa zakłada mrozy do -5 dla Krakowa w sobotę.
Tak się zastanawiam co by trzeba w pierwszej kolejności ochronić
przed mrozem. Pewnie brzoskwinie, winorośle, może rododendrony...
i nie wiem co jeszcze jest w tym okresie bardzo wrażliwe.
Może jakieś sugestie?
Krzysztof

2. Data: 2001-04-11 12:47:35

Temat: Re: Jak się przygotować do mrozów?
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk napisał(a):

> [...]
> przed mrozem. Pewnie brzoskwinie, winorośle, może rododendrony...
> i nie wiem co jeszcze jest w tym okresie bardzo wrażliwe.

Winorośla koniecznie! Nawet własnym ciałem! :-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2001-04-11 20:48:11

Od: "W.Staniszewska" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...

> Winorośla koniecznie! Nawet własnym ciałem! :-)))))
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
>

> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody
> Rośliny oczywiście można i ciałem, ale co powiecie na to, że posadziłam
już ziemniaki, a mieszkam na Mazurach, a od nas to i Syberia tuż,tuż.I
jakiego to ciała trzeba,żeby przykryć taki duży połać ziemi. A tak na
poważnie , to i tulipanów mi szkoda.
A czy sałata,która wzeszła mi już tak pięknie pod folią nie zmarznie?
Pozdrowienia. Wieśka.

4. Data: 2001-04-12 10:18:36

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
U mnie caly czas jest jeszcze zimno, nawet nie kwitna jeszcze forsycje tak
wiec wydaje mi sie, ze nawet jak nadejda przymrozki to tak bardzo nie
zaszkodza. A te ziemniaki to juz Ci wyrosły?? czy boisz sie, ze zmarzna w
ziemi?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

W.Staniszewska napisał(a) w wiadomości: <9b2fhf$mkt$1@news.tpi.pl>

5. Data: 2001-04-12 15:39:07

Od: "AnkaS" <i...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj salatke okryc włókniną 50 a na to folia.

Pozdrawiam AnkaS

Anna Stonert
poprawny adres stona-at-fuw.edu.pl

Pilne - konwalie lub stokrotki
Precz z Unią (Europejską) -długawe
Re: No to i ja się pochwalę!:-)
Jaki bluszcz posadzić na siatke ogrodzeniową ?
Dowiedz się pradwy