Jak się wykastrować?

1. Data: 2008-06-06 00:21:04

Temat: Jak się wykastrować?
Od: " Anonim" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę się wykastrować/wysterylizować, już dawno się nad tym zastanawiałem ale
jestem teraz tego pewien - to jest przemyślana decyzja.
Aby być szczęśliwym muszę to zrobić i iść na terapię uzależnień do
profesjonalistów.
Dlaczego chcę pozbyć sie popędu płciowego:
* seksualność komplikuje relacje międzyludzkie
* popęd płciowy jest prymitywnym zwierzęcym instynktem, natomiast ludzie
powinni kierować się rozumem.
* popęd płciowy jest marnotrawstwem energii i pieniędzy, które można
zużytkować w sposób bardziej twórczy
* seks utrudnia rozwój duchowości
* seks prowadzi do ucisku kobiet przez mężczyzn
* by zrealizować seksualne pragnienia, ludzie często uciekają się do
kłamstwa i przemocy
* substancje wydzielane w mózgu podczas stosunku działają jak narkotyki
* seks prowadzi do niekontrolowanej reprodukcji, co jest przyczyną
przeludnienia

Źródło: Wikipedia
Pytanie: Jak się wysterylizować? Czy ktoś w Polsce wykonuje takie zabiegi -
jeśli tak to ile to kosztuje? Czy aby pozbyć się popędu seksualnego wystarczy
wyciąć tylko jądra? Jeśli nikt tego mi nie zrobi albo nie będzie mnie stać to
jak najlepiej to zrobić samemu? Sterylnym nożykiem do tapet obciąć sobie jądra
następnie polać ranę spirytusem i zabandażować?
Piszę poważnie - proszę o pomoc, bo i tak to zrobię ale chce proszę o rady bo
jak zrobić to sobie samemu(przecierpię ból) żeby nie zrobić sobie
krzywdy(zdaje sobie sprawę że to ryzykowne).

2. Data: 2008-06-06 00:40:50

Temat: Re: Jak się wykastrować?
Od: Norbert <n...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

Anonimie... polecam psychiatre, i to dobrego...
A jak nie to zraź do siebie jakąś kobiete ktora potrafi sie wkurzyc ,
skopie cie po przyrodzeniu i moze uda się w ten sposob wylaczyc siurka.
Jezu, ludzie to maja pomysly.
Aż śmierdzi trolem...

3. Data: 2008-06-06 00:41:26

Od: Norbert <n...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

A może poprostu chcesz sie potem zaciągnąć do pracy w operetce?

4. Data: 2008-06-06 00:48:32

Od: " " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert <n...@U...com> napisał(a):

> A może poprostu chcesz sie potem zaciągnąć do pracy w operetce?
PYTAM POWAZNIE...

5. Data: 2008-06-06 06:18:23

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak zrobić to sobie samemu(przecierpię ból) żeby nie zrobić sobie
> krzywdy(zdaje sobie sprawę że to ryzykowne).

oprocz popedu czlowiek ma tez silna wole i rozum -chociaz byc moze nie
kazdy czlowiek wtedy owszem polecam sterylizacje.

myslisz ze poped sex. miesci sie w jadrach -hmm ciekawe.
to tlumaczy brak popedu u wiekszosci kobiet.
p.

6. Data: 2008-06-06 08:19:40

Od: Minos <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Cze, 08:18, pamana <b...@a...pl> wrote:

> [...]
>
> myslisz ze poped sex. miesci sie w jadrach -hmm ciekawe.
> to tlumaczy brak popedu u wiekszosci kobiet.

ten argument wykreslam * seks prowadzi do niekontrolowanej
reprodukcji, co jest przyczyną
przeludnienia
mam inny powod tez jeszcze powod
a gdzie sie miesci?
widze ze grupa medycyna a nie wiesz o hormonach nic -
http://pl.wikipedia.org/wiki/J%C4%85dro_%28anatomia%
29

7. Data: 2008-06-06 12:15:58

Od: "gmjuras" <g...@N...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Anonim" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak zrobić to sobie samemu(przecierpię ból) żeby nie zrobić sobie
> krzywdy(zdaje sobie sprawę że to ryzykowne).

poprzyklejaj trawe, daj krowie do sprobowania, przypal to co zostalo zeby
nie krwawilo, i idz do szpitala zeby ladnie zeszyli...

zart oczywiscie ;]

8. Data: 2008-06-06 13:46:55

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał
> myslisz ze poped sex. miesci sie w jadrach -hmm ciekawe.
> to tlumaczy brak popedu u wiekszosci kobiet.

ROTFL :)

pozdrawiam
Gosia

9. Data: 2008-06-06 16:08:48

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogladalem kiedys jakis dokument w TV.
Kastraci nazywali siebie "Eunuchowie". Opowidali jak to sobie robili, po co
i to w ich zyciu zmienilo. Wszyscy byli zadowoleni :)
Jak dla mnie to szalenstwo, ale jak widac szalonych nie brakuje.

10. Data: 2008-06-06 16:10:30

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://en.charlie.pl/index.php?i=film&id=1086182472

Prosba o tlumaczenie
Doradzcie specyfik na staw.
tabletki Yaśmin
woda - "suma składników mineralnych"
szukam WYKŁADÓW Z PRZEDMIOTU "INŻYNIERIA TKANKOWA" - "TISSUE ENGINEERING" Options