Jak smakuje? / Jak zasuszyć? / Ulubiony posiłek?

1. Data: 2003-03-12 16:01:45

Temat: Jak smakuje? / Jak zasuszyć? / Ulubiony posiłek?
Od: Pietlek <p...@w...WYTNIJ.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Jak smakuje cukinia/bakłażan?
W MM poleca się powyższe, chciałbym widzieć czy warto ryzykować.
Już nie mam co jeść, wszystko jest złe :/

2. Jak zasuszyć jabłka pomarańcze itd (do musli własnej roboty )

3. Co jest Waszym ulubionym posiłkiem w MM?

pozdrawiam
pietlek

2. Data: 2003-03-12 16:53:24

Temat: Re: Jak smakuje? / Jak zasuszyć? / Ulubiony posiłek?
Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietlek <p...@w...WYTNIJ.com.pl> napisał(a) w wiadomości

> 1. Jak smakuje cukinia/bakłażan?

Dobrze. :-)

> W MM poleca się powyższe, chciałbym widzieć czy warto ryzykować.

Warto, choć gotowane raczej będzie rozciapciane, bo jest dość lichej
struktury.

> 3. Co jest Waszym ulubionym posiłkiem w MM?

Fasola w pomidorach i nie tylko w MM.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

3. Data: 2003-03-13 09:17:04

Od: "Nina" <_...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Jak zasuszyć jabłka pomarańcze itd (do musli własnej roboty )

z jablkami nie powinno byc problemu, obierasz, tniesz na cienutki plasterki
i albo wykladasz na blaszke i podsuszasz w piekarniku, albo nawlekasz na
nitke i suszysz tak jak grzybki nad kuchenka lub kaloryferem.

pozdrawiam

Nina

[MM] Jaki jest IG proteiny sojowej?
kalorie ?