Jak sprawdzić, czy zmywarka sie nie zepsuła?

1. Data: 2005-02-14 22:49:30

Temat: Jak sprawdzić, czy zmywarka sie nie zepsuła?
Od: "pawel" <pawel.h@_usuń_to_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas wnoszenia na klatce schodowej zmywarka wyślizgnęła się koledze i
przewróciła na bok (z wysokości może 30cm)...nowa, zapakowana w karton,
zabezpieczona steropianem oczywiście...jest jeszcze nie podłaczona, w jaki
sposób można na szybko sprawdzić, czy jest sprawna bez podłaczania do
kanalizacji?
Czy ma elementy, które mogły uszkodzić się podczas takiego upadku czy nie
zawracać sobie tym upadkiem głowy?
Właczyłem na próbę, jakieś diody się zapalają, wyświetlacz pokazuje ilość
minut do końca, silnik warczy:) ?

2. Data: 2005-02-15 08:33:10

Temat: Re: Jak sprawdzić, czy zmywarka sie nie zepsuła?
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabezpieczona steropianem oczywiście...jest jeszcze nie podłaczona, w jaki

mi tez sie to przydazylo i nic sie nie stalo :-)

musta

3. Data: 2005-02-15 12:25:48

Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tam nie mam raczej nic ciężkiego co mogło się urwać...
jak np. w pralce.. więc raczej wszystko będzie ok.

pozdr,
Piotr

elektroszczotka Zelmera
Problem Wyłacznosc agencji ??