Jak stracić apetyt

11. Data: 2006-05-04 17:13:10

Temat: Re: Jak stracić apetyt
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):
> Jest duże prawdopodobieństwo, ze nadmierny apetyt
> jest spowodowany wydzielaniem zbyt dużej ilości
> insuliny.

Chyba masz rację. To może być to.
Muszę iść do lekarza.

> Bardzo dobrze na to wpływają diety niskowęglowodanowe
> np. Montignac lub South Beach. Oprócz chudnięcia innymi
> efektami są zmniejszenie żołądka i zmniejszenie apetytu.
>
> Sprawdziłam to na sobie i mężu.
Gdzie kupić Montignac lub South Beach ? W aptece? Ile to kosztuje?
Dzięki za odpowiedź :-)

--
Kaja

12. Data: 2006-05-04 17:14:49

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Limcha napisał(a):
> Amf. skutecznie likwiduje apetyt :)

Amfetamina? :-))))

--
Kaja

13. Data: 2006-05-04 18:42:51

Od: "Pink" <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Są może jakieś medykamenty na zahamowanie nadmiernego apetytu?

Tak.

Pink

14. Data: 2006-05-04 22:28:52

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Trapez napisał(a):
> Jeżeli jest łaknienie, to znaczy, że organizm czegoś potrzebuje i
picie
> wody nie wyrówna tego zapotrzebowania. Cały wic polega na tym, żeby
> wiedzieć co zjeść, aby dostarczyć organizmowi odpowiednich składników.

Jem na ogół to na co mam ochotę. Nie będę jadła tego czego nie lubię.
Mięsa ostatnio i wędlin nie toleruję, bo są wstrętne.
Zrobiłam sobie tatara i już myślałam, że po tym tak szybko nie będę
głodna, ale niestety...myliłam się.

napisz, ze popilas to moczem, to staniesz sie idolem swojego przedmowcy
:-)))))))

--
pozdro
ape

15. Data: 2006-05-04 22:33:42

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Limcha" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Amf. skutecznie likwiduje apetyt :)

rownie skutecznie rujnuje psychike

--
pozdro
ape

16. Data: 2006-05-04 22:39:23

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Sprawdziłam to na sobie i mężu.
Gdzie kupić Montignac lub South Beach ? W aptece? Ile to kosztuje?

wygralas w totka, kaju?
tansze i rownie skluteczne sa otreby owsiane.
niestety efektem ubocznym ich stosowania jest obnizenie poziomu
cholesterolu

--
pozdro
ape

17. Data: 2006-05-05 00:06:45

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał(a):
> [...]
> głodna, ale niestety...myliłam się.
>
> napisz, ze popilas to moczem, to staniesz sie idolem swojego przedmowcy

Jesteś obrzydliwy i na dodatek cham.

--
Kaja

18. Data: 2006-05-05 06:18:25

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):
> [...]
>
> Sprawdziłam to na sobie i mężu.
Gdzie kupić Montignac lub South Beach ? W aptece? Ile to kosztuje?

Montignac lub South Beach to diety, niestety nie są to środki
farmakologiczne. Możesz o nich przeczytać np. w poniższych linkach.
Obie są oparte na jedzeniu potraw o niskim IG (indeksie glikemicznym).

South Beach - dieta plaż południowych
http://www.twojadieta.info/dieta/plaz_poludniowych/

Montignac
http://montignac.miniportal.pl/

19. Data: 2006-05-05 08:41:45

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał(a):
> [...]
> głodna, ale niestety...myliłam się.
>
> napisz, ze popilas to moczem, to staniesz sie idolem swojego

wybacz, ale to pomysly twojego przedmowcy, a nie moje.
nie pamietasz jak wszystkim sie narzucal ze swoja cudowna terapia?
przepraszam, jesli cie urazilem

--
pozdro
ape

20. Data: 2006-05-05 09:14:18

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 04 May 2006 19:08:47 +0200, na pl.sci.medycyna, Kaja napisał(a):

> [...]
> Mięsa ostatnio i wędlin nie toleruję, bo są wstrętne.
> Zrobiłam sobie tatara i już myślałam, że po tym tak szybko nie będę

Czesto ochota na jakieś jedzenie jest wynikiem jakichś patologicznych
procesów. To, że np. ludzie lubią słodycze wcale nie oznacza, że te
słodycze dostarczają jakieś potrzebne składniki. Podobnie może być z dużą
ilością mięsa, co może być jedynie uzależnieniem od jakichś dragów jakie
dostają zwierzeta hodowlane. Czasem trzeba się na początku zmusić do
jedzenia czegoś, czego się nie lubi aby organizm się przestawił.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Zerwane więzadło barkowo-obojczykowe
Ginjal