Jak stracić apetyt

1. Data: 2006-05-03 22:47:34

Temat: Jak stracić apetyt
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Są może jakieś medykamenty na zahamowanie nadmiernego apetytu?

--
Kaja

2. Data: 2006-05-04 05:23:23

Temat: Re: Jak stracić apetyt
Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
> Są może jakieś medykamenty na zahamowanie nadmiernego apetytu?

A czego już próbowałaś?

(Polecam szklankę wody niegazowanej, kiedy zachce się jeść. Stopniowo,
małymi łyczkami - oszukuje łaknienie. Jak mimo to musisz coś przekąsić, to
zjedz, ale małą porcyjkę. Skurczysz sobie trochę żołądek, to apetyt będzie
mniejszy - przerabiałam!)

--
D.

3. Data: 2006-05-04 05:26:23

Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A, zapomniałam dodać, że z typowych tabletek, które miały zmniejszać
apetyt - mnie ŻADNE nie pomogły :(

--
D.

4. Data: 2006-05-04 09:54:46

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 4 May 2006 07:23:23 +0200, na pl.sci.medycyna, Dorota D. napisał(a):

> [...]
> zjedz, ale małą porcyjkę. Skurczysz sobie trochę żołądek, to apetyt będzie

Jeżeli jest łaknienie, to znaczy, że organizm czegoś potrzebuje i picie
wody nie wyrówna tego zapotrzebowania. Cały wic polega na tym, żeby
wiedzieć co zjeść, aby dostarczyć organizmowi odpowiednich składników.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2006-05-04 10:48:01

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
Są może jakieś medykamenty na zahamowanie nadmiernego apetytu?
--
Kaja

Jest duże prawdopodobieństwo, ze nadmierny apetyt
jest spowodowany wydzielaniem zbyt dużej ilości
insuliny.

Bardzo dobrze na to wpływają diety niskowęglowodanowe
np. Montignac lub South Beach. Oprócz chudnięcia innymi
efektami są zmniejszenie żołądka i zmniejszenie apetytu.

Sprawdziłam to na sobie i mężu.

6. Data: 2006-05-04 10:53:38

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 4 May 2006 12:48:01 +0200, na pl.sci.medycyna, Agnes napisał(a):

> Są może jakieś medykamenty na zahamowanie nadmiernego apetytu?

Dlaczego chcesz hamować naturalne odruchy organizmu? Nie lepiej nauczyć się
mądrze z nich korzystać?

7. Data: 2006-05-04 13:23:44

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Amf. skutecznie likwiduje apetyt :)

8. Data: 2006-05-04 17:02:34

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota D. napisał(a):

> A czego już próbowałaś?

Narazie niczego, ale zamierzam.
> (Polecam szklankę wody niegazowanej, kiedy zachce się jeść. Stopniowo,
> małymi łyczkami - oszukuje łaknienie.
To nic nie daje. Pić mi się nie chce, tylko jeść. Zresztą piję ciągle
herbatę, bo lubię.
Zjem obiad, jestem bardzo najedzona, a za 15 minut znowu jestem bardzo
głodna. Tak samo z kolacją.
Zaczęło to się niedawno, a już normalnie żadnej spódniczki nie mogę
dopiąć. Mało mam teraz ruchu, mało chodzę, więcej siedzę w domu i to
się przyczynia do "pasienia się".
Nie wiem, czy potas i magnez, które teraz biorę nie przyczyniają się do
poprawy apetytu (?)
Potrzebne mi jakieś lekarstwo , żeby mi się nie zachciewało ciągle
jeść. Nie chcę być gruba :-(

> Jak mimo to musisz coś przekąsić, to
> zjedz, ale małą porcyjkę. Skurczysz sobie trochę żołądek, to apetyt będzie
> mniejszy - przerabiałam!)

Jeszcze niedawno tak jadłam, a teraz najem się, aż pękam i po krótkim
czasie znowu jestem głodna.
Zwariować można :-(

--
Kaja

9. Data: 2006-05-04 17:03:57

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota D. napisał(a):
> A, zapomniałam dodać, że z typowych tabletek, które miały zmniejszać
> apetyt - mnie ŻADNE nie pomogły :(

A jakie tabletki Ty brałaś?

--
Kaja

10. Data: 2006-05-04 17:08:47

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez napisał(a):
> [...]
> wody nie wyrówna tego zapotrzebowania. Cały wic polega na tym, żeby
> wiedzieć co zjeść, aby dostarczyć organizmowi odpowiednich składników.

Jem na ogół to na co mam ochotę. Nie będę jadła tego czego nie lubię.
Mięsa ostatnio i wędlin nie toleruję, bo są wstrętne.
Zrobiłam sobie tatara i już myślałam, że po tym tak szybko nie będę
głodna, ale niestety...myliłam się.

--
Kaja

Zerwane więzadło barkowo-obojczykowe