Jak stwierdzić zakażenie pasożytami

1. Data: 2011-08-10 13:41:08

Temat: Jak stwierdzić zakażenie pasożytami
Od: " Monika" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Proszę , żeby TROLLE się nie wypowiadały ze swoimi głupimi żartami", bo dla
mnie temat jest poważny.
Moja córka ma alergię, wyczytałam ,że może to być poowodowane zakażeniem
pasożytami. Lekarze w większości nie wierzą w infekcję pasożytniczą dopóki
badania nie pokażaa czarno na białym. A przecież zwierzęta odrobaczamy , a
siebie nie...
Moje pytanie : Jak sprawdzić czy są robale? Bo w badaniu kału ponoć rzadko
wychodzą/

2. Data: 2011-08-10 15:25:41

Temat: Re: Jak stwierdzić zakażenie pasożytami
Od: "Jedrek" <pisz na grupie@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Monika"

> Moje pytanie : Jak sprawdzić czy są robale? Bo w badaniu kału ponoć rzadko
> wychodzą/

Witaj
Skoro rzadko wychodzą w badaniu, to nie badać tylko zastosować odrobaczanie
bez sprawdzania.
Tak jak słusznie zauważyłaś zwierzęta odrobaczamy bez sprawdzania czy
pies/kot ma pasożyty.
Ale do tego potrzebny Ci lekarz który bedzie wiedział jakie szkody w
organizmie człowieka mogą wywołać pasożyty.
Większość lekarzy, niestety jak sie zasugeruje, ze to może pasożyty to sie
patrzą na człowieka jak na niedorozwiniętego ;)

3. Data: 2011-08-10 16:02:31

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedrek <pisz na grupie@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> Większość lekarzy, niestety jak sie zasugeruje, ze to może pasożyty to sie
> patrzą na człowieka jak na niedorozwiniętego ;)

No właśnie tak na mnie patrzalekarze.Jestem wręcz pewna , że przyczyną
alergii u mojej córki są pasożyty, ale żaden lekarz nie da środka na robaki,
jak nie wyjda w kale, a wychodza rzadko. A może zbadać krew? Już sama nie
wiem.

4. Data: 2011-08-10 17:52:51

Od: "Jedrek" <pisz na grupie@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik
> [...]
> robaki,
> jak nie wyjda w kale, a wychodza rzadko. A może zbadać krew? Już sama nie

Skoro podejrzewasz, ze przyczyna sa pasożyty, poszukaj specjalisty od
pasożytów (Parazytolog)
Ten lekarz na pewno bedzie wiedział w jaki sposób poprowadzić diagnostykę.

5. Data: 2011-08-10 18:03:14

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robaki,
> jak nie wyjda w kale, a wychodza rzadko. A może zbadać krew? Już sama nie

Jest badanie krwi sugerujące pasożyty, zdaje się nazywa się immunoglobuliny
typu E.
Ale drogie, i nie daje wyniku jaki to pasożyt, dlatego należy badać kał,
zwykle pszyjmuje się, że należy badać 3 razy, każda prubka z 3 miejsc, by
wykluczyć pasożyty. Praktycznie nikt tego nie robi.

Owsiki widać gołym okiem, inne czasem też, tasiemca np. tylko czasem.
Możesz dać dzieciakowi małą paczkę pestek dyni, jest skuteczna na nie jeden
gatunek.
Może trwale pomuc, tylko się nie czepiaj dzieciaka, że nie ma potem apetytu,
bo są bardzo kalorycznie, spokojnie po takiej paczce może nie jeść obiadu.
Paramedyczne książki każą potem dorosłemu wypić kawę prawdziwą, bo ma
działanie pszeczyszczające, a dzieciom coś tam innego na pszeczyszczenie,
ale z doświadczenia na sobie wiem, że to nie działa (ale pestki działają
skutecznie).
Na owsiki podobno dobry jest czosnek, dodawaj więcej do potraw, same się
wyniosą.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

6. Data: 2011-08-10 18:35:07

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

> [...]

Dziękuję serdecznie za rady.

> Ale drogie, i nie daje wyniku jaki to pasożyt, dlatego należy badać kał,
> zwykle pszyjmuje się, że należy badać 3 razy, każda prubka z 3 miejsc, by
> wykluczyć pasożyty. Praktycznie nikt tego nie robi.

Co to znaczy 3 razy? Czy mam 3 razy zanosić badanie czy za 1 razem , ale
pobrać z trzech miejsc?

7. Data: 2011-08-10 19:23:22

Od: "Jedrek" <pisz na grupie@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik > Co to znaczy 3 razy? Czy mam 3 razy zanosić badanie czy za 1
razem , ale
> pobrać z trzech miejsc?

Nosić próbki z kalem parę razy.
Pasożyty maja swój cykl rozwojowy.
Nieraz trudno jest trafić na czas aby cos w tym kale właśnie wybadać (chodzi
o obecnosc jaj pasozyta).
Dlatego nosi sie próbki parę razy do badania aby mieć pewność.

8. Data: 2011-08-10 19:27:16

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nosić próbki z kalem parę razy.
> Pasożyty maja swój cykl rozwojowy.
> Nieraz trudno jest trafić na czas aby cos w tym kale właśnie wybadać

Czyli nosić próbki z kałem tak co parę dni. Dzięki za wszelkie informacje,
bo ja mieszkam w małej miejscowości i tu znalezienie parazytologa graniczy z
cudem. Dzieki i pozdrawiam

9. Data: 2011-08-12 07:46:09

Od: "Psot" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Monika" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> siebie nie...
> Moje pytanie : Jak sprawdzić czy są robale? Bo w badaniu kału ponoć rzadko

Wczytuję się teraz w kilka pozycji
ksiązkowych.Nieuwywakina,Siemionowej,Małachowa,Jesil
ejewej,Blecha...Czytam o
ośrodku oczyszczania organizmu w Soczi,oglądam czasem w TV program o
oczyszczaniu organizmu...Super ciekawe sprawy, trudne do uchwycenia wątki,
brak jasnej i jednolitej zdrowej metody postępowania.Ale tematy na pewno
mogą zainspirować do zdrowego życia ! Polecam głębsze zainteresowanie się
tematem..

Psot

10. Data: 2011-08-12 10:12:09

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-12 09:46, Psot pisze:

> [...]
> mogą zainspirować do zdrowego życia ! Polecam głębsze zainteresowanie się

Tam przy okazji jeszcze mózg Ci mogą wyczyścić - bez Twojej wiedzy.

--
animka

ból stóp
Gargarin - jaka skuteczność tego szitu?
Zakrzepica splotu żylnego odbytu - nacinać czy nie?
dopingi w SEX-SZOPACH - czy bezpieczne dla zdrowia?
mata masująca, ta sama cena, którą wybrać?