Jak szkodliwy jest demakijaż oczu?

1. Data: 2003-03-15 15:27:36

Temat: Jak szkodliwy jest demakijaż oczu?
Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny!

Otóż od jakiegoś czasu zastanawiam się nad szkodliwością demakijażu oczu, a
mianowicie nad tym, że jakkolwiek delikatnie by go nie wykonywać to zawsze
rozciąga się przecież wrażliwą i delikatną skórę powiek, pod oczami no i w
ten sposób chyba szybciej powstają zmarszczki, powieki robią się obwisłe i
mniej elastyczne itp. Dlatego jestem rozdarta między codziennym wykonywaniem
makijażu oczu (a bardzo go lubię, no i nie lubię wychodzić z domu między
ludzie nieumalowana), a tym rozciąganiem skóry przy demakijażu.
Napiszcie proszę co o tym sądzicie, jak myślicie czy demakijaż oczu
rzeczywiście bardzo się przyczynia do powstawania zmarszczek pod oczami czy
mam obsesję i przesadzam?

I jeszcze jedno pytanie: czy udaje Wam się wykonać ów nieszczęsny demakijaż
tak delikatnie jak zalecają to w kobiecych pismach, czyli tylko przykładając
płatki kosmetyczne lub watkę do oka? Ja, chcąc dokładnie zmyć oczy muszę
niestety je trochę potrzeć (a przy tym rozciągnąć), a Wy?

Pozdrawiam, Pola

1. Data: 2003-03-15 18:25:09

Temat: Re: Jak szkodliwy jest demakijaż oczu?
Od: "elais" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ja do demakijazu uzywam mleczka nawilzajacego z serii AA ,poniewaz jest bardzo
delkatne ,bo hypoalergiczne ,nie powoduje podraznien i ja go uzywam codziennie.Wazne
jest aby przy oczyszczaniu oczow wacik przesuwac koliscie w jedna strone!! ,a nie
nerwowo szorowac w obie. Ja zmarszczek nie mam ,bo mam dopiero 20 lat ,ale mysle ze
jak po tym zastosujesz jakis dobry kremik pod oczy to nie powinny sie pojawic ;)
elais

1. Data: 2003-03-18 16:12:02

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pola wrote:
> [...]
> Napiszcie proszę co o tym sądzicie, jak myślicie czy demakijaż oczu
> rzeczywiście bardzo się przyczynia do powstawania zmarszczek pod oczami czy

Masz obsesje. Owszem nie nalezy trzec mocno oczu, ale czasem mocniej
nalezy przylozyc wacik by niechciany tusz zszedl z rzes.
A zmarszczki i tak sie pojawia bez wzgledu na to jaki cud krem nalozysz
- to tylko chwyty reklamowe, opozniajace ten efekt. Tylko operacja
plastyczna ci pozniej pomoze.
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-25 20:17:26

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Myślę, że w przypadku suchej i wiotkiej skóry nie jest to wydumany problem.
Generalnie nalezy unikać naciągania skóry i tarcia. Dlatego chyba
najbezpieczniej jest stosować demakijaż z użyciem wody i żelu myjącego-
trudno wtedy rozciągać skórę. Dla osób, które nie mogą/nie lubią stosowac
wody pewnym wyjściem będzie żel do demakijażu- zapewnia poślizg, dzięki
czemu skóra nie jest rozciągana. Jest jeszcze jedna opcja: Respectissima La
Roche Posay- jest to płyn do demakijażu w ampułkach, którym faktycznie
wystarczy nasączyć płatek kosmetyczny i przyłożyć do rzęz- usuwa makijaż bez
pocierania.

1. Data: 2003-03-26 09:34:14

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp wrote:
(...)

> [...]
> wystarczy nasączyć płatek kosmetyczny i przyłożyć do rzęz- usuwa makijaż bez

Bez pocierania (a właściwie z leciutkim) - "namydlam" całą twarz, łącznie
z oczami żelem i spłukuję prysznicem albo końcówką nałożoną na kran
umywalki.

Krycha

1. Data: 2003-03-26 15:50:01

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" napisał w wiadomości
> Bez pocierania (a właściwie z leciutkim) - "namydlam" całą twarz, łącznie
> z oczami żelem i spłukuję prysznicem albo końcówką nałożoną na kran
> umywalki.
>
> Krycha

ale czy makijaż oczu dokładnie schodzi? bo ja, robiac demakijaż oczu własnie
za pomocą żelu i wody nigdy nie mogę go zmyć dokładnie-po umyciu pod oczami
i na rzęsach zostaje rozmazany tusz. Dokladnie mogę zmyć oczy tylko płynem
do demakijażu oczu, a szkoda bo i tak myję całą twarz następnie żelem i
wodą. Dodam, że nie używam tuszu wodoodpornego.

Pozdrawiam, Pola

jak wyczyscic buty?
NTG - co kupic ukochanej na urodziny?
mydlarnia wawa