Jak to jest z irysami?

41. Data: 2004-09-21 08:32:30

Temat: Re: Jak to jest z irysami? [OT] wielbiciel :-)
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:k5dg9415db6d$.dlg@Habeck.pl...
> Dnia 20.09.2004, o godzinie 19:38:01, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Odpowiednie zapytanie zawęziłoby krąg poszukiwań. ;)

Jak się trafi zapytanie.... twój nick + zdjęcia, zdjęcie, fotka, fotki, moja
strona itd. Nie mam czasu o ochoty tak się bawić.

> Chyba nie jest to przyjęte na tej grupie. Nie zauważyłem, żeby każda nowa
> osoba się przedstawiała i rzucała linki do swoich zdjęć i postów.

No tak bo nie ważne jak wyglądasz i co robisz ale jak piszesz i jaki masz
ogród. Nowe osoby przedstawiają tu swoje ogrody,. ogródki, parapety, taki
jest zwyczaj :)

>Jakoś ich
> za to nie rugacie. Czyżbyś dzieliła ludzi na tych co mogą być anonimowi bo
> są mili (czytaj: nie czepiają się) i na tych co anonimowi być nie mogą, bo
> krytykują?

Generalnie nasza grupa jest najsympatyczniejszą z wszytskich na jakie
zaglądam czasem, zeresztą to nie tylko moja opinia, pozostali tu pisujący
też mają podobne zdanie, nie jest hermetyczna, nie jest chamska, panuje tu
przyjazna atmosferka. Dzielę ludzi na sympatycznych czyli tych którzy tę
atmosferke potrafią tu utrzymać i na takich którzy próbuja ją popsuć, Ty
należysz w tej chwili do drugiej kategorii. Nie przenoś proszę zwyczajów i
pyskówek z innych grup do nas, dostosuj się a zobaczysz że jest tu
przyjemnie i nie ma tu żadnego TWA...w sumie krytykować potrafi każdy tylko
po co...?

> P.S. Też masz problemy z kodowaniem. ;) Zabawne, że grupa, która w
> ogólności nie przestrzega postaw netykiety poucza innych jak powinno się
> pisać na grupach. ;) ;P

Jesli chodzi o netykietę, nam zalezy głownie na tym, żeby pisac pod
cytowanym tekstem i wycinać zbędne kawałki, to wystarczy do tego by dość
sprawnie czytać nowe posty, Jarek zwraca uwage reszta nie, bo bałagan by
był, ktos musi czarną robotę odwalić. Reszta mnie nie interesuje, nie wiem o
co chodzi z tym kodowaniem....

Pozdrawiam
Kaśka

42. Data: 2004-09-21 09:39:24

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 10:32:30, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Jak się trafi zapytanie.... twój nick + zdjęcia, zdjęcie, fotka, fotki, moja
> strona itd. Nie mam czasu o ochoty tak się bawić.

Ale przecież to naprawdę nieistotne jak wyglądam, bo przecież...

> No tak bo nie ważne jak wyglądasz i co robisz ale jak piszesz i jaki masz
> ogród. Nowe osoby przedstawiają tu swoje ogrody,. ogródki, parapety, taki
> jest zwyczaj :)

Nie sądzę, żeby posiadanie ogrodu było warunkiem do pisania na grupie
"ogród". Jeżeli tak, to w takim razie niech będzie to mój ostatni post.

> [...]
> też mają podobne zdanie, nie jest hermetyczna, nie jest chamska, panuje tu

Każdy kto należy do TWA (nie piszę pejoratywnie) danej grupy tak napisze.
Ja też tak mogę napisać o "swoich" grupach, ale nie o to przecież chodzi,
prawda? To IMO zupełnie nie na temat.

> Dzielę ludzi na sympatycznych czyli tych którzy tę
> atmosferke potrafią tu utrzymać i na takich którzy próbuja ją popsuć, Ty
> należysz w tej chwili do drugiej kategorii.

Tylko dlaczego? Bo zwróciłem uwagę? Co to ma do psucia atmosfery? Czy
gdzieś napisałem coś niezgodnego z prawdą?

> Nie przenoś proszę zwyczajów i
> pyskówek z innych grup do nas,

Nie przenoszę, nie przenosiłem i przenosić nie będę. Za ewentualne
skojarzenia przepraszam z góry, choć większość skojarzeń jest z Twojej
strony. ;)

> dostosuj się a zobaczysz że jest tu
> przyjemnie i nie ma tu żadnego TWA...w sumie krytykować potrafi każdy tylko
> po co...?

Kasiu, jest krytyka i krytyka.
Grupa to publiczne miejsce. Ktoś kiedyś wpadł na pomysł wprowadzenia
netykiety - nie po to aby utrudniać życie. Wy się do tego nie stosujecie a
wymagacie tego od innych. :)

> [...]
> cytowanym tekstem i wycinać zbędne kawałki, to wystarczy do tego by dość
> sprawnie czytać nowe posty, Jarek zwraca uwage reszta nie, bo bałagan by

Proszę nie weź tego za złośliwość. Samo wycinanie i prawie dobre cytowanie
nie wystarczy. Trzeba jeszcze umiejętnie używać znaków przystankowych. :)
Niech osoba odwalająca czarną robotę będzie "czysta" i niech dba o to czego
wymaga od innych. Proste. Dirko generuje kupę postów nie na temat -
zabawnych, złośliwych, dla nowych czasem chamskich - rozumiem, że może bo
jest stałym grupowiczem? :)

> Reszta mnie nie interesuje, nie wiem o
> co chodzi z tym kodowaniem....

Powinnaś mieć ustawione na ISO-8859-2. To odwieczny i najważniejszy
standard na grupach *pl.*.
Kodowanie jest po to, aby nie było problemu z polskimi znakami. To, że
Tobie wyświetlają się znaki diakrytyczne nie znaczy, że grupowiczom z innym
czytnikiem wyświetlają się tak samo. Jeżeli nie masz możliwości ustawienia
kodowania (a Ty masz) to po prostu nie używaj znaków z ogonkami.
Skonfigurowanie czytnika to sprawa jednorazowa (linki, gdzie jest opis krok
po kroku, podałem w postach do Jarka) - to naprawdę nie takie trudne.

*Habeck*
- Schutzbach

43. Data: 2004-09-21 10:03:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:kn09za6hdfgu$.dlg@Habeck.pl...

| Nie sądzę, żeby posiadanie ogrodu było warunkiem do pisania na grupie
| "ogród". Jeżeli tak, to w takim razie niech będzie to mój ostatni post.

Nieuważnie przeczytałeś, mogą być również rośliny doniczkowe ("parapety" w
skrócie myślowym Kasi). Ale dyskusja o jakichkolwiek roślinach niewątpliwie
byłaby ciekawsza niż o kodowaniu. Co uprawiasz?

Pozdrawiam, Basia.

44. Data: 2004-09-21 10:41:22

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> czytnikiem wyświetlają się tak samo. Jeżeli nie masz możliwości ustawienia
> kodowania (a Ty masz) to po prostu nie używaj znaków z ogonkami.

W takim razie pytanie do pozostałych użytkowników, czy mnie nie można
normalnie odczytać, nie wiedziałam o tym.

> Skonfigurowanie czytnika to sprawa jednorazowa (linki, gdzie jest opis
krok
> po kroku, podałem w postach do Jarka) - to naprawdę nie takie trudne.

Hmmm...nie nie musisz ze mnie robić idiotki, domyślam sie , że to nie jest
trudne. Jesli inni będa mi kazali dostosuję się.

Pozdrawiam
Kaśka

45. Data: 2004-09-21 11:07:27

Temat: Odp: Jak to jest z irysami? [OT] wielbiciel :-)
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cip0n0$h5l$...@n...news.tpi.pl...

> Hmmm...nie nie musisz ze mnie robić idiotki, domyślam sie , że to nie jest
> trudne. Jesli inni będa mi kazali dostosuję się.

Oj, dziewczyny! Karmicie trolla :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

46. Data: 2004-09-21 11:46:06

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> W takim razie pytanie do pozostałych użytkowników, czy mnie nie można
> normalnie odczytać, nie wiedziałam o tym.

A przedtem ktoś narzekał , że nie można ?

Pozdrawiam
Teresa

47. Data: 2004-09-21 13:33:14

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 13:07:27, Janusz Czapski napisał(a):

> Oj, dziewczyny! Karmicie trolla :-(

Fajnie - przez prawie dwa latami mi się ani razu nie zdarzyło. ;)
A to podobno taka miła grupa. :(

*Habeck*
- Schutzbach

48. Data: 2004-09-21 14:12:02

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

> A przedtem ktoś narzekał , że nie można ?

No właśnie nikt, dwa latka prawie tu klepię i nikt nic nie mówił, stąd moje
zdziwienie :)

Pozdrawiam
Kaśka

49. Data: 2004-09-21 14:14:11

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 12:41:22, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

<ciach>
> krok
> Hmmm...nie nie musisz ze mnie robić idiotki

Nie robię. Mówię, że to nie takie trudne. Nadinterpretujesz - podobnie jak
wcześniej Michał z tym, że agresywne posty wypisuję.

> domyślam sie , że to nie jest
> trudne. Jesli inni będa mi kazali dostosuję się.

ROTFL... :)

Dobrze. Dla mnie to EOT, bo widzę, że zyskuję powoli opinię grupowego
trola.
Po raz n-ty przepraszam.

*Habeck*
- Schutzbach

50. Data: 2004-09-21 14:35:00

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cvo5ew0izwlp$.dlg@Habeck.pl...

> /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
> - Schutzbach

To ja tak fanatycznie i jednostronnie.
To zielone badziewie , w ogóle Cię interesuje ?
I już nie ważne jakie , ogrodowe , doniczkowe , parkowe ?

Pozdrawiam
Teresa

kiwi czyli aktinidia
Sadzonki truskawek sprzedam