Jak to jest z irysami?

61. Data: 2004-09-21 18:07:54

Temat: Re: Jak to jest z irysami? [OT] wielbiciel :-)
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto wrote:

> Dobrze. Niech więc będzie, że były napastliwe, obraźliwe i co sobie jeszcze
> wymyslisz. Ale z tym nieuzasadnione to chyba przesadzasz - bo podałem
> czarno na białym o co chodzi.

Obraźliwe nie były, raczej dość ostre w tonie. A według mnie
nieuzasadnione dlatego, że Dirko zaznaczył, że to cytat, więc nie
uzurpował sobie prawa do autorstwa tych słów.

Pozdrawiam
Bea

62. Data: 2004-09-21 18:08:32

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 18.16.50, na pl.rec.ogrody, Kronopio
napisał(a):

Po pierwsze badziewne posty piszesz. Bez zabarwienia pejoratywnego. ;P :)

> Badziewie dla mnie nie ma zabarwienia pejoratywnego , to raczej taka
> pieszczotliwie-obronna nazwa na ukochaną zieleń.

Teraz już będę wiedział.

> Przecież nie będę kwiatuskami operować sepleniąc ze wzruszenia, by mnie
> wzdragało.

Mnie na pewno też. Wady wymowy wygadanych kobiet są okropne. :)

<ciach>

> Nie czepiam się sygnaturki tylko do niej nawiązuję jako fanatyk
> roślinności wszelakiej i głownie roślinnością zainteresowany.

Myślałem, że kobietą jesteś, ale tu widzę wszystko możliwe. ;)

> Co nie wyklucza wątków pobocznych , czyli zainteresowań nie związanych z
> tymiż.

Pewnie dlatego śledzisz ten wątek.

> Tak gwoli wyjaśnienia.Po co zamieszczać cudze teksty w sygnaturce ,na
> dodatek takie z którymi się możesz nie zgadzać?

Bo kontrowersyjne i mi się podobają. Nie muszę się z nimi zgadzać w 100%.

> Wydawało mi się , że zamieszcza się raczej tekst którego sam nie
> wymyśliłeś , ale który jest wyrażeniem , bardzo dokładnym , tego co sam
> myślisz.

Tak być może, ale nie musi.

> I jak rany , nie nazywaj mnie Tereską.
> Ja ma uczulenie akurat na to zdrobnienie.
> Brrrr.

Dobrze Tereniu. :)

*Habeck*
- Schutzbach

63. Data: 2004-09-21 18:15:06

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> [...]
> pieszczotliwie-obronna nazwa na ukochaną zieleń.
> Przecież nie będę kwiatuskami operować sepleniąc ze wzruszenia, by mnie

BTW spójrz jak wygląda cytowanie jak się odpowiednio czytnika nie ustawi.
;P
No i kodowania nie masz ustawionego. :P

*Habeck*
- Schutzbach

64. Data: 2004-09-21 18:19:28

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 18.43.26, na pl.rec.ogrody, Katarzyna Tkaczyk
napisał(a):

> jeszcze
> Po co, co przez to uzyskałeś?

1. Utwierdziliście się w przekonaniu, że jesteście świetną grupą -
zintegorwałem Was. ;)
2. Jurek zmienił kodowanie - sukces!
3. Pogadałem sobie - zabawnie było.
4. Utwierdziłem się w przekonaniu, że w grupach jak wszyscy robią coś źle,
to ten, który obiektywnie robi dobrze jest zły - trochę smutna prawda.
5. Pogadałem sobie z Michałem na prive.
6. I pewnie jeszcze by się coś znalazło...

*Habeck*
- Schutzbach

65. Data: 2004-09-21 18:20:41

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 20.07.54, na pl.rec.ogrody, Beata Mateuszczyk
napisał(a):

> Obraźliwe nie były, raczej dość ostre w tonie. A według mnie
> nieuzasadnione dlatego, że Dirko zaznaczył, że to cytat, więc nie
> uzurpował sobie prawa do autorstwa tych słów.

Zaznaczył? Kiedy? Powiedział po moim pierwszym poście, że "wypadałoby".

*Habeck*
- Schutzbach

66. Data: 2004-09-21 18:21:54

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:2hl4sdahzdyc.dlg@habeck.pl...

> [...]
> 5. Pogadałem sobie z Michałem na prive.
> 6. I pewnie jeszcze by się coś znalazło...

Ble, ble ble, bla,bla,bla....jakiś sfrustrowany facet jesteś....

Pozdrawiam
Kaśka

67. Data: 2004-09-21 18:27:23

Temat: Re: Jak to jest z irysami?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1iabm7ob27jke.dlg@habeck.pl...

> Ogrodowa to w innym wątku. :)

Ten wątek miał być o irysach.
Przez przypadek zerknełam sobie,tak z 5 min temu, na zdjęcia moich
karłowych jasnoniebieskich irysków, ale śliczne były, kiedy wiosna będzie
!!!!!! :)
No i niedawno wykopałam cebulki irysków danforda, zapomiałam, że tam rosły,
ale babranina była, wykopałam ok 100 maleńkich nowych przybyszowych, za
kilka lat będą łany, ile lat trzeba czekać aż te maleństwa zakwitną?

Pozdrawiam
Kaśka

68. Data: 2004-09-21 18:29:43

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1iabm7ob27jke.dlg@habeck.pl...

> Strzelce raczej takie nie są. :)

Jak Ty jesteś strzelec, to mnie przerażenie bierze, ja tez taka upierdliwa
jestem?

Pozdrawiam
Kaśka

69. Data: 2004-09-21 19:26:55

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 20.29.43, na pl.rec.ogrody, Katarzyna Tkaczyk
napisał(a):

<ciach>
> Jak Ty jesteś strzelec, to mnie przerażenie bierze, ja tez taka upierdliwa
> jestem?

Jednak Ty też coś z tego wątku wyciągnęłaś dla siebie. ;)

*Habeck*
- Schutzbach

70. Data: 2004-09-21 19:28:02

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.09.2004, o godzinie 20.21.54, na pl.rec.ogrody, Katarzyna Tkaczyk
napisał(a):

<ciach>
> Ble, ble ble, bla,bla,bla....jakiś sfrustrowany facet jesteś....

Pytałaś - odpowiedziałem, ale widzę, że wiesz lepiej. Może to ten znak?

*Habeck*
- Schutzbach

kiwi czyli aktinidia
Sadzonki truskawek sprzedam