Jak to jest z piaskeim w nerkach?

1. Data: 2005-12-16 14:27:26

Temat: Jak to jest z piaskeim w nerkach?
Od: "tomla" <tomla1\cutthis\@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W 2003 mialem kolke nerkowa, lekarz powiedzial ze albo zdarzy sie to za
jakis czas, albo nigdy. Rozmawialem tez z osobami ktore mialy ta
przypadlosci i kazda powiedziala ze miala ja tylko 1 raz w zyciu.
Mi niestety zdazylo sie to takze teraz w listopadzie 2005 , drugi raz. Czy
schdzenie piasku z nerek uznaje sie za dolegiliwosc przewlekla czy nie?
Sprawa sprowadza sie do odszkodowania bo bylem ubezpieczony, a Warta upiera
sie ze to choroba przewlekla. Czy mozna po 1 przypadku mowic o przewleklosci
czy potrzebne sa minimum 2?

Pozdrawiam, T>

www.tomla.pl

2. Data: 2005-12-16 15:10:03

Temat: Re: Jak to jest z piaskeim w nerkach?
Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Dec 2005 15:27:26 +0100, "tomla" <tomla1\cutthis\@o2.pl> wrote:

> [...]
>sie ze to choroba przewlekla. Czy mozna po 1 przypadku mowic o przewleklosci

ubezpieczony od czego ???
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

3. Data: 2005-12-16 15:13:18

Od: "tomla" <tomla1\cutthis\@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ubezpieczony od czego ???

od leczenia zagranica , konkretnie poszedlem do szpitala i dali mi
przeciwbolowe srodki 300$.

t>

4. Data: 2005-12-16 15:18:06

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Dec 2005 16:13:18 +0100, "tomla" <tomla1\cutthis\@o2.pl> wrote:

>przewleklosci

> od leczenia zagranica , konkretnie poszedlem do szpitala i dali mi
>przeciwbolowe srodki 300$.

a to zmienia postac rzeczy

Rozumiem , że przy zawieraniu ubezpieczenia nie podałeś , że chorujesz na nerki
( bo nie chorowałeś )

Teraz moim zdaniem do Warty należy udowodnić tobie , że ich w konia zrobiłeś ,
i że zataiłeś wcześniejsze leczenie dolegliwości nerkowych.

Jak nie są w stanie to powinni płacić.

Poza tym jestem ciekaw jakie to środki co kosztują 300 $

5. Data: 2005-12-16 15:22:34

Od: "tomla" <tomla1\cutthis\@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak nie są w stanie to powinni płacić.
>

> Poza tym jestem ciekaw jakie to środki co kosztują 300 $

podejrzewam ze 250$ to ubezpieczenie jakby cos zle zrobili, a 50 to jakies
piguly, moment...
VICODIN Hydrocodone + acetaminophen

6. Data: 2005-12-16 21:20:26

Od: "kocur" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a Warta upiera
> sie ze to choroba przewlekla.

A to dranie.

tachykardia zatokowa - bić na alarm czy nie
mroczki i migrena...
zdjęcia preparatów z anatomii
implanty zębów
stały aparat ortodontyczny u 12 latka czy już?