Jak to zdiagnozowac?

11. Data: 2016-02-27 09:04:13

Temat: Re: Jak to zdiagnozowac?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2016 o 08:59, Ghost pisze:
> Mówią, że inteligencja idzie w parze z poczuciem humoru, dlatego nie
> dziwi mnie ani twoja reakcja ani olina.

A Ciebie naprawdę śmieszy, to co śpiewa Klaudia?
Wiem, że to w jej mniemaniu miał o być zabawne, ale to totalna żenada,
nie dało się słuchać w całości.

12. Data: 2016-02-27 09:38:25

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>A Ciebie naprawdę śmieszy, to co śpiewa Klaudia?

Uhm.

>Wiem, że to w jej mniemaniu miał o być zabawne, ale to totalna żenada, nie
>dało się słuchać w całości.

Dało. Najlepsze na końcu, ale jest możliwość, że nie zrozumiałbyś.

13. Data: 2016-02-27 09:46:35

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2016 o 09:38, Ghost pisze:

> Uhm.

> Dało. Najlepsze na końcu, ale jest możliwość, że nie zrozumiałbyś.

Widać mamy inne poczucie humoru. Mnie nie bawi oglądanie ludzi
ograniczonych umysłowo ani chorych psychicznie. Dlatego nie lubię humoru
Jasia Fasoli. Może dlatego że mam empatię.

14. Data: 2016-02-27 10:09:49

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-27 o 08:50, pinokio pisze:

> Może Klaudia jest nieszczęśliwie zakochana w Jarosławie i mści się za
> nieodwzajemnienie miłości?

Tak mi się też to kojarzy z kobietą odtrąconą, której z tego tytułu
odpierdala.

Dębska

15. Data: 2016-02-27 10:12:37

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-27 o 09:46, pinokio pisze:

> Widać mamy inne poczucie humoru. Mnie nie bawi oglądanie ludzi
> ograniczonych umysłowo ani chorych psychicznie. Dlatego nie lubię humoru
> Jasia Fasoli. Może dlatego że mam empatię.

Masz czarną dziurę, a nie empatię. Nie dość, że to co śpiewa ta kobieta
nie ma nic wspólnego z zabawą, to jeszcze porównywanie tego do Jasia
Fasoli to dno głupoty.

To tak, jak gimbaza zachwycała się tym:
https://www.youtube.com/watch?v=p0gLRUQR16Q
Kompletnie nie zrozumieli treści (zrozumieli na opak), ale że forma
atrakcyjna, to się podniecali i zrobiło furorę (w sumie dobrze wyszło,
bo to całkiem niezłe i przesłanie dotarło do wielu dzieciaków. Sporo z
nich zakumało z opóźnieniem, ale zawsze to coś.)

I tak samo jest z tobą. Można dyskutować o poziomie artystycznym, bo to
kwestia gustu, ale że treści nie ogarnąłeś, to sobie wymyśliłeś, że to
miało być zabawne czy coś. Nie miało.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2016-02-27 10:32:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2016 o 10:09, Przemysław Dębski pisze:
> Tak mi się też to kojarzy z kobietą odtrąconą, której z tego tytułu
> odpierdala.

I ma chęć na sado-maso
Śpiewająca Kampania Klaudii Jachiry
https://www.youtube.com/watch?v=_msm-e7MAPI

17. Data: 2016-02-27 12:09:19

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Może Klaudia jest nieszczęśliwie zakochana w Jarosławie i mści się za
> nieodwzajemnienie miłości?
Dokłądnie to samo napisałerm niedawno. A jej zaloty do Kaczyńskiego
przypominają mi zaloty dzieciaka do koleżanki z ławy szkolnej, którą ciągnie
za warkocz
:-)

--

Chiron

18. Data: 2016-02-27 12:09:50

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko czekać aż ją odwiozą na sygnale

Razem z ghościkową, która się nią zachwyca
:-)

--

Chiron

19. Data: 2016-02-27 12:10:54

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2016 o 12:09, Chiron pisze:
> Dokłądnie to samo napisałerm niedawno. A jej zaloty do Kaczyńskiego
> przypominają mi zaloty dzieciaka do koleżanki z ławy szkolnej, którą
> ciągnie za warkocz
> :-)
Tak bardzo się starałem.
https://www.youtube.com/watch?v=eePWQTDn3xw

20. Data: 2016-02-27 12:12:21

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widać mamy inne poczucie humoru. Mnie nie bawi oglądanie ludzi
> ograniczonych umysłowo ani chorych psychicznie. Dlatego nie lubię humoru
> Jasia Fasoli. Może dlatego że mam empatię.

DOkłdnie. Mam podobnie

--

Chiron

Re: chemitrails