Re: chemitrails

1. Data: 2016-02-26 21:54:52

Temat: Re: chemitrails
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-26 o 15:07, Chiron pisze:
> http://www.fakt.pl/cia-rozpyla-cos-nad-europa-ludzie
-choruja-na-alzheimera-i-parkinsona,artykuly,458792,
1.html?utm_source=Interakcja

> Co wy na to?

nieświeża prowokejszyn? ;-)

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

2. Data: 2016-02-27 12:38:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Naja" <s...@g...com> wrote in message
> << Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

Dobre :-)

3. Data: 2016-02-27 15:04:18

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-27 o 12:38, Pszemol pisze:
> "Naja" <s...@g...com> wrote in message
>
> Dobre :-)

własność intelektualna nie moja, ale praktyka jak najbardziej! ;-)

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

4. Data: 2016-02-27 23:29:56

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 lutego 2016 12:38:45 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> "Naja" <s...@g...com> wrote in message
>
> Dobre :-)

Zapewne w pewnych związkach tak - ale wobec tego im współczuję.

5. Data: 2016-02-28 15:25:23

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-27 o 23:29, XL pisze:

> Zapewne w pewnych związkach tak - ale wobec tego im współczuję.

a u ciebie jest jak, moja droga? spodziewam się, że mąż ci we wszystkim
ustępuje dla świętego spokoju więc nie masz powodów się wkur..nerwować ;-)

--
<< Kobieto! Karanie męża milczeniem, to jak próba utopienia ryby! >>

6. Data: 2016-02-28 15:53:52

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Naja" <s...@g...com> wrote in message

> a u ciebie jest jak, moja droga? spodziewam się, że mąż ci we wszystkim
> ustępuje dla świętego spokoju więc nie masz powodów się wkur..nerwować
> ;-)

Dla świętego spokoju to mąż wychodzi z domu "na ryby"... w każdy weekend ;-)

Re: chemitrails
chemitrails
Re: chemitrails
Re: chemitrails