Jak ułatwić odksztuszanie? Proszę, poradźcie!

1. Data: 2005-02-06 14:49:03

Temat: Jak ułatwić odksztuszanie? Proszę, poradźcie!
Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam zapalenie oskrzeli, biorę zastrzyki-biofuroksyn,
i jeden problem: potwronie "gra' mi w oskrzelach,
ciągle kaszle ale nic sie nie"odrywa". Macie jakąś radę,
jak pomóc w odksztuszaniu?? Proszę poradźcie coś,
pozdrawiam, Gocha.

2. Data: 2005-02-06 22:11:54

Temat: Re: Jak ułatwić odksztuszanie? Proszę, poradźcie!
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> ciągle kaszle ale nic sie nie"odrywa". Macie jakąś radę,
> jak pomóc w odksztuszaniu?? Proszę poradźcie coś,

Mi na odksztuszanie, jak miałam zapalenie zatok, pani przepisała Pectosol -
ziołowe krople do rozcieńczania w wodzie, kosztują jakieś 7 złotych. Mają
rozrzedzać wydzielinę i ułatwiać odksztuszanie. Myślę, że warto spróbować.

M.

3. Data: 2005-02-10 18:12:46

Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

4. Data: 2005-02-10 23:13:39

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 10 Feb 2005 19:12:46 +0100, Adam napisał(a):

> Mam zapalenie oskrzeli, biorę zastrzyki-biofuroksyn,

Syrop BRONCHICUM

Kaja

zimny prysznic może szkodzić??
Plucie krwią... powody??
leki , ceny -gdzie?
wyczerpujaca MIGRENA u chlopaka 24 lata :(
Uraz kregoslupa - jakie skutki?