Jak uniknąć infekcji tego roku?

następny post »
From: "Karol" <n...@m...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Jak uniknąć infekcji tego roku?
Date: Tue, 15 Sep 2009 09:55:25 +0200

Cześć
Rok w rok w sezonie jesienno-zimowym przechodzę jedną do dwóch infekcji. Mam
dziecko w wieku przedszkolnym co przynosi wciaż infekcje do domu.
W tym roku postanowiłem nie zachorować :)

W tym celu:

1. Na dniach szczepie się od grypy
2. Biegam 3-4 razy w tygodniu na zewnątrz (od 2 lat)
3. Stosuje hartowanie poprzez naprzemienne polewanie zimną i ciepłą wodą pod
prysznicem
4. Łykam 2 tabletki Cerutinu dziennie (200 mg wit. C)
5. Łykam 4 tabletki magnezu + B6 - 240 mg Mg (mam stwierdzone duże
niedobory magnezu co skutkowało wysokim poziomem ciągłego stresu)
6. Zażywam 1 tabletkę Supradyn Energy (zalecane przez lekarza sportowego z
racji sporego kilometrażu biegowego)
7. Łykam tran 2 kapsułki (można max 3 ale zmniejszyłem z racji istnienia
wit. A i D w leku powyżej)
8. Staram się regularnie jeść owoce i warzywa - ok. 2 - 3 porcji dziennie
(więcej nie daje rady bo ich nie cierpię)
9. Śpię 7-8 godz. na dobę

Czy można zrobić cos jeszcze?