Jak uniknąć infekcji tego roku?

1. Data: 2009-09-15 07:55:25

Temat: Jak uniknąć infekcji tego roku?
Od: "Karol" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Rok w rok w sezonie jesienno-zimowym przechodzę jedną do dwóch infekcji. Mam
dziecko w wieku przedszkolnym co przynosi wciaż infekcje do domu.
W tym roku postanowiłem nie zachorować :)

W tym celu:

1. Na dniach szczepie się od grypy
2. Biegam 3-4 razy w tygodniu na zewnątrz (od 2 lat)
3. Stosuje hartowanie poprzez naprzemienne polewanie zimną i ciepłą wodą pod
prysznicem
4. Łykam 2 tabletki Cerutinu dziennie (200 mg wit. C)
5. Łykam 4 tabletki magnezu + B6 - 240 mg Mg (mam stwierdzone duże
niedobory magnezu co skutkowało wysokim poziomem ciągłego stresu)
6. Zażywam 1 tabletkę Supradyn Energy (zalecane przez lekarza sportowego z
racji sporego kilometrażu biegowego)
7. Łykam tran 2 kapsułki (można max 3 ale zmniejszyłem z racji istnienia
wit. A i D w leku powyżej)
8. Staram się regularnie jeść owoce i warzywa - ok. 2 - 3 porcji dziennie
(więcej nie daje rady bo ich nie cierpię)
9. Śpię 7-8 godz. na dobę

Czy można zrobić cos jeszcze?

2. Data: 2009-09-15 09:29:08

Temat: Re: Jak uniknąć infekcji tego roku?
Od: "maciek" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <n...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
> 8. Staram się regularnie jeść owoce i warzywa - ok. 2 - 3 porcji dziennie
> (więcej nie daje rady bo ich nie cierpię)

Iść do terapeuty? ;)
Zbyt dużą wagę przywiązujesz to tych spraw i raczej kojarzą się z
natręctwami..taka moja opinia. Masz coś złapać to i tak złapiesz.

3. Data: 2009-09-15 10:22:35

Od: "Karol" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

> Iść do terapeuty? ;)
> Zbyt dużą wagę przywiązujesz to tych spraw i raczej kojarzą się z
> natręctwami..taka moja opinia. Masz coś złapać to i tak złapiesz.

Nie przesadzaj. Ma ktoś jakiś dobry sposób na podniesienie odporności
organizmu?

4. Data: 2009-09-15 13:52:41

Od: Greg <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:
> Użytkownik "maciek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie przesadzaj. Ma ktoś jakiś dobry sposób na podniesienie odporności
> organizmu?

Prysznice gorąco zimne, na przemian, 3 min ciepły/gorący 1 min
chłodny/zimny - 2-3 serie.
Zmniejszenie spożycia cukrów.

gr

5. Data: 2009-09-15 18:29:09

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zbyt dużą wagę przywiązujesz to tych spraw i raczej kojarzą się z
> natręctwami..taka moja opinia. Masz coś złapać to i tak złapiesz.

bzdurzysz

Użytkownik "Karol" <n...@m...com> napisał w wiadomości

1. nie słuchać użytkowika nicku 'maciek'
2. nie szczepniać się
3. nie unikać kontaktu z nosicielami (z wyłączeniem chwilowych stanów
osłabień/przewiań/niewyspań/stresu)
4. zamienić Centrum na witaminę C - nie będę tu siać propagandy, odsyłam do
własnych poszukiwań
5. odwrotnie - niski magnez skutkował wysokim poziomem objawów podczas
stresu. Posa tym samo ładowanie mangezu nie musi wystarczać polepszania jego
prawidłowego poziomu, jest jedynie warunkiem koniecznym - po detale odsyłam
do własnej lektury
6. nie wiem, co ma ten Energy - ale ot nie ma nic do rzeczy, gdyż głównie to
jest spożytkowane w czasie wysiłku
7. zapomnij o łykaniu witaminy A - nie ma gorszej pomyłki. o D zadbaj też na
słońcu / byc może solarium działą p odobnie - tak nie idzie przedawkować
8. warzywa surowe, ostatecznie zblanszowane a chociażby 'al-dente'
9. Zazdroszczę

Według mnie nie ma pewności, czy twój system inmunologoczny ma naprawdę
witaminę C taką jak mu potrzeba. Poza tym w ogólności nie masz prawa mieć
infekcji :p - chyba że masz genetycznie ten system odporności taki sobie -
wtedy przyjmij to za charakterystykę swojego organizmu. ja nie robię 1/3 z
tego i nigdy nie choruję .. z wyjątkiem pierwszych dni lata ;) - system
odpornościowy najwyraźniej moze mieć piętę achillesa, daj mu żyć :p

6. Data: 2009-09-15 20:01:23

Od: "michhallski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 8. Staram się regularnie jeść owoce i warzywa - ok. 2 - 3 porcji dziennie
> (więcej nie daje rady bo ich nie cierpię)

A ja się odkażam alkoholem wysokoprocentowym, co ma uboczny skutek
wysprzęglający i żaden sztres mi nie osłabia układu immunologicznego przez
co mikroby mnie omijają ;)

7. Data: 2009-09-15 20:02:19

Od: "emyo" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy można zrobić cos jeszcze?

Przede wszystkim uprawiać dużo seksu. Naukowo jest udowodnione że podnosi
odporność. Było ostatnio na Onecie. Poza tym wietrzyć mieszkanie, nie
parować się i dużo spacerów na powietrzu, nie koniecznie bieganie. Unikać
zakiblowanych środków komunikacji miejskiej, a po przybyciu do domu myć ręce
i twarz mydłem.
Gdy już jednak coś cię dopadnie, jak tylko poczujesz ze zaczyna boleć gardło
polecam picie lub płukanki z naparu szałwi i/lub płukać roztworem soli
kuchennej. Jest to o wiele bardziej skuteczne niż chemia z apteki
naszpikowana cukrem, który daje bakteriom pożywkę. Polecam także jeść
kiszoną kapustę, tłuste potrawy i miód.

8. Data: 2009-09-16 06:59:10

Od: "Karol" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> 1. nie słuchać użytkowika nicku 'maciek'

OK :)

> 6. nie wiem, co ma ten Energy - ale ot nie ma nic do rzeczy, gdyż głównie
> to jest spożytkowane w czasie wysiłku

To takie witaminy i minerały w ilościach 50% - 75% zapotrzebowania. (wit.
które można przedawkować takie jak A w ilościach 8% zalecanej normy
dziennej). Suplement przy uprawianiu sportów zapisany przez lekarza
sportowego.

> 7. zapomnij o łykaniu witaminy A - nie ma gorszej pomyłki. o D zadbaj też
> na słońcu / byc może solarium działą p odobnie - tak nie idzie
> przedawkować

No właśnie - tu jest pytanie. Łykam tran, bo naczytałem się o jego
zbawiennych skutkach kwasów omega-3. Z resztą jestem z pokolenia tych,
którym to dawano w przedszkolu.
Tran wg. ciebie nie jest OK?

> system odpornościowy najwyraźniej moze mieć piętę achillesa, daj mu żyć :p

Moją piętą achillesową jest jak sądzę stres. Wciąż się stresuję (choć od
czasu suplementacji magnezem jego skutki są wyraźnie mniej odczuwalne).
Myślę, że rozwalił mi się nieco system immunologiczny właśnie z tego powodu.

9. Data: 2009-09-16 07:05:39

Od: Greg <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Karol pisze:
> [...]

> No właśnie - tu jest pytanie. Łykam tran, bo naczytałem się o jego
> zbawiennych skutkach kwasów omega-3. Z resztą jestem z pokolenia tych,

To zależy w jaki sposób jest przetwarzane, omegi są wrażliwe na światło
i temperaturę, więc lepszym źródłem może być olej lniany lub spożywanie
siemienia lnianego po zmieleniu - najlepsze :).

gr

10. Data: 2009-09-16 07:11:21

Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

yapann pisze:
> 4. zamienić Centrum na witaminę C - nie będę tu siać propagandy, odsyłam
> do własnych poszukiwań

Cerutin to nie Centrum ;) A co do zalet multiwitamin, to jest jedna: są
tanie....

--
Blog: http://blog.stalica.info

Łysienie plackowate u dziecka!!!
rentgen teoretycznie
czy w medycynie chodzi o wyleczenia czy o biznes
opuchlizna powieki
Urolog i proktolog - czym się w praktyce różnią?