Jak uniknąć infekcji tego roku?

11. Data: 2009-09-16 11:12:45

Temat: Re: Jak uniknąć infekcji tego roku?
Od: "maciek" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <n...@m...com> napisał w wiadomości
news:h8q2dd$j5d$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> OK :)

Oj tam ;) Dystans do siebie też jest potrzebny w życiu :)

12. Data: 2009-09-16 16:59:49

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Karol" <n...@m...com> napisał w wiadomości

W telewizji mówili, że jakiś autorytet się ponoć wypowiedział, że
zarówno świńskiej jak i ptasiej grypy by było mniej, gdybyśmy myli ręce
częściej.

Pewnie racja, ale bez przesady....

Feromon

PS. Parę postów niżej - Z tym seksem to pewnie racja jest...
Od wielu lat wcale nie choruję i nie łykam nic, mimo że mam żonę pigułę...

13. Data: 2009-09-16 22:22:33

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karol" <n...@m...com> wrote in message
> [...]
> pod prysznicem
> 4. Łykam 2 tabletki Cerutinu dziennie (200 mg wit. C)
> 5. Łykam 4 tabletki magnezu + B6 - 240 mg Mg (mam stwierdzone duże
> niedobory magnezu co skutkowało wysokim poziomem ciągłego stresu)
> 6. Zażywam 1 tabletkę Supradyn Energy (zalecane przez lekarza sportowego
> z racji sporego kilometrażu biegowego)
> 7. Łykam tran 2 kapsułki (można max 3 ale zmniejszyłem z racji istnienia
> wit. A i D w leku powyżej)
> 8. Staram się regularnie jeść owoce i warzywa - ok. 2 - 3 porcji dziennie
> (więcej nie daje rady bo ich nie cierpię)

Wzorowo. Jeśli coś Pan złapie to i tak najpewniej nie będzie trwało dłużej
niż 3 dni. A czasem jakiś, choćby minimalnych objawów choroby nie da się
uniknąć.

Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

14. Data: 2009-09-17 06:55:44

Od: "Karol" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarosław Kazimierz Grzyb" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wzorowo. Jeśli coś Pan złapie to i tak najpewniej nie będzie trwało dłużej
> niż 3 dni. A czasem jakiś, choćby minimalnych objawów choroby nie da się
> uniknąć.

Tak, zwykle 3 dni i tyle.

15. Data: 2009-09-17 18:31:19

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <n...@m...com> napisał w wiadomości
> Tran wg. ciebie nie jest OK?
jest ok

> Moją piętą achillesową jest jak sądzę stres. Wciąż się stresuję (choć od
> czasu suplementacji magnezem jego skutki są wyraźnie mniej odczuwalne).
> Myślę, że rozwalił mi się nieco system immunologiczny właśnie z tego
> powodu.

on sie od tego nie rozwala
ale skutki stresu istotnie wpływać mogą u niekytórych na bieżący wynik - sam
stres potrafi upośledzić jego funkcje totalnie w czasie rzeczywistym
isttnym pytaniem pomocniczym jest, czy z infekcji wychodzisz szybko

16. Data: 2009-09-17 18:34:17

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj tam ;) Dystans do siebie też jest potrzebny w życiu :)
no to ona ma dystans do siebie :p - tylko do ciebie nie ;-))

17. Data: 2009-09-17 18:35:11

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niż 3 dni. A czasem jakiś, choćby minimalnych objawów choroby nie da się

powiem więcej - te przejścia cię udparniają na następne podobne
traktuj to jako szczepionkę :]

18. Data: 2009-09-17 18:38:44

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, zwykle 3 dni i tyle.

to wszystko jasne
zapomnieć o pl.sci.medycyna i cieszyć się zdrowiem :)

> [...]
> W telewizji mówili, że jakiś autorytet się ponoć wypowiedział, że
> zarówno świńskiej jak i ptasiej grypy by było mniej, gdybyśmy myli ręce

ja z kolei czytałam, że na to można być odpornym
i ja uznaję, że jestem. Mycie rąk to według mnie istone jest np. na jakieś
pasożyty - a przed tymi mniejszymi żyjątkami to ja tam nie wierzę że to
chroni, a może i przeciwnie....

Łysienie plackowate u dziecka!!!
rentgen teoretycznie
czy w medycynie chodzi o wyleczenia czy o biznes
opuchlizna powieki
Urolog i proktolog - czym się w praktyce różnią?