Łysienie plackowate u dziecka!!!

1. Data: 2009-09-14 22:39:24

Temat: Łysienie plackowate u dziecka!!!
Od: "moje grupy" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mamy problem!!!

Zauważyliśmy że nasz cztero letni synuś ma łyse miejsce
na czubku głowy... wielkości dwóch złotych.
Słyszało się że to jest
łysienie plackowate.
Co robić, do jakiego lekarza się udać?
Wcześniej nie miał takiego łysego miejsca na głowie.

Prosimy o jakieś porady i
wypowiedzi na ten temat!
Pozdrawiam

Mirek.

2. Data: 2009-09-14 23:53:29

Temat: Re: Łysienie plackowate u dziecka!!!
Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

moje grupy pisze:
> [...]
> łysienie plackowate.
> Co robić, do jakiego lekarza się udać?
> Wcześniej nie miał takiego łysego miejsca na głowie.

Do dermatologa. Pewnie zapisze masę witamin tak jak mojej bratanicy,
której kiedyś to się zrobiło po szamponie do włosów.

--
animka

3. Data: 2009-09-15 08:24:42

Od: "maciek" <<cut>m<cut>@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
A dziecko nie przeszło przez jakiś silny stres ostatnio?
Ja przez coś takiego przeszedłem...kilkakrotnie a lekarze nie potrafiąc
niczego konkretnego wymyśleć co do przyczyny, obstawili właśnie na silny
stres..akurat wtedy mieli by rację.

Ogólnie to nie tylko witaminy, ale (za moich czasów ;) ) mieszanki
podrażniające skórę aby pobudzać ją i mieszki włosowe. Ja przeważnie
używałem z pilokarpiną.
I spokój przede wszystkim...chociaż wiem, że dzieci w tym wieku potrafią być
okrutne na czyjąś chorobę.

4. Data: 2009-09-15 09:05:04

Od: "moje grupy" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek m @wp.pl>" <<cutcut> napisał w wiadomości
> [...]
> używałem z pilokarpiną.
> I spokój przede wszystkim...chociaż wiem, że dzieci w tym wieku potrafią

Pawełek w tym roku poszedł do przedszkola......
Coś się nam wydaje
że jakoś w tym czasie to lysienie się
pokazało!!!

Bardzo nie chce chodzić do przedszkola
wzbrania sie, ale tam chodzi
Płacze , ale tylko chwile...

Mirek

5. Data: 2009-09-16 11:48:49

Od: "maciek" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moje grupy" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pawełek w tym roku poszedł do przedszkola......
> [...]

A rozmawiałeś z Małym, dlaczego nie lubi chodzić do przedszkola?
Tak czy inaczej, bez wizyty u dermatologa się nie obejdzie..

rentgen teoretycznie
czy w medycynie chodzi o wyleczenia czy o biznes
opuchlizna powieki
Urolog i proktolog - czym się w praktyce różnią?
HTZ