Ktoś miał: zapalenie zakrzepowe hemoroid?

1. Data: 2009-09-16 07:19:56

Temat: Ktoś miał: zapalenie zakrzepowe hemoroid?
Od: Grzegorzy Rybka <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jak długi i jak się Wam to leczyło? Ja nie mam krwawień, bule minęły
prawie 4 tygodnie temu ale wciąż mam mniej więcej 1cm3 wystającego guzka
o coraz miększej konsystencji.

Jak to u was wyglądało?
GR

2. Data: 2009-09-16 10:47:16

Temat: Re: Ktoś miał: zapalenie zakrzepowe hemoroid?
Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorzy Rybka"

> Jak długi i jak się Wam to leczyło? Ja nie mam krwawień, bule minęły
> prawie 4 tygodnie temu ale wciąż mam mniej więcej 1cm3 wystającego guzka o
> coraz miększej konsystencji.
>
> Jak to u was wyglądało?

Witam

Panie Grzegorzu robisz Pan śmietnik z grupy dyskusyjnej.
Po kiego zakładać tyle wątków jak można było jeden ?
Na początek proponuje poczytać trochę o Usnecie.
Jak będziesz Pan tak pisał to nikt Panu nie odpowie.
Co do hemoroidów to przebieg Pana choroby przebiega typowo.
Proponuje poczytać na temat tej, mocno nieprzyjemnej choroby tutaj:
http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/zylaki/gdy-sie
dzenie-sprawia-bol_33505.html

Cancer

4429 (20090916) __________

3. Data: 2009-09-16 11:01:05

Od: Grzegorzy Rybka <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cancer pisze:
> [...]
> Co do hemoroidów to przebieg Pana choroby przebiega typowo.
> Proponuje poczytać na temat tej, mocno nieprzyjemnej choroby tutaj:

1/ Zwracanie się przez Pan jest celowe? Jeżeli nie to proponuje poczytać
o Usenecie.

2/ nie zaśmiecam grupy: każdy z tych postów stanowi osobny temat. To tak
gdybyś pytał o niedowidzenie, a potem o metodę leczenia niedowidzenia w
krakowie. To dwa osobne tematy i obydwa ważne.

3/ Najważniejsze: nie odpowiedziałeś na pytanie tylko odesłałeś mnie do
NIC nie mówiącego na temat który założyłem linka... (propos zaśmiecania).

GR

4. Data: 2009-09-16 11:09:47

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Wrz, 12:47, "Cancer" <c...@g...pl> wrote:
> [...]
4429 (20090916) __________

> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Pan Grzesio to typowy hipochondryk myśli, że jak nie zadziała szybko
to umrze na hemoroidy ...a ja już myślałam ,że nikt mnie nie pobije ;)

Dla pana G... Q wyluzowaniu

Przychodzi chłop do lekarza.
- Powie pan w końcu co panu jest?! Pyta lekarz po pół godzinnym
usiłowaniu postawiania diagnozy.
- No bo jak tak usiądę, to bym siedział i siedział...
A jak się położę to bym leżał i leżał....
Lekarz nie wytrzymuje otwiera drzwi i krzyczy:
- Proszę wyjść! Bo jak pana kopnę, to będziesz pan leciał i leciał...

Dozdrówka
-aszheri-

5. Data: 2009-09-16 11:35:35

Od: Grzegorzy Rybka <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

aszheri pisze:

> [...]
>
> Pan Grzesio to typowy hipochondryk myśli, że jak nie zadziała szybko
> to umrze na hemoroidy ...a ja już myślałam ,że nikt mnie nie pobije ;)

pobije, pobije... ;-)

A tak przy okazji na hipochondryzm najlepsze jest wytłumaczenie :) a
nigdzie w necie nie mogę znaleźć co z zapaleniem, ile to trwa itd.

GR

6. Data: 2009-09-16 12:12:32

Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorzy Rybka"

> 3/ Najważniejsze: nie odpowiedziałeś na pytanie tylko odesłałeś mnie do
> NIC nie mówiącego na temat który założyłem linka... (propos zaśmiecania).

A co miałem Ci odpisać na to twoje pytanie?
Ze mi tez z dupy wystaje 4 tygodnie tak jak tobie?
Sorry mi nic nie wystaje.
Idź do lekarza i zapytaj go jak długo jeszcze bedzie ci wystawało i nie mecz
tutaj ludzi absurdalnymi watkami znawco Usnetu.

--
Cancer

4429 (20090916) __________

7. Data: 2009-09-16 20:36:20

Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cancer pisze:
> Użytkownik "Grzegorzy Rybka"

> A co miałem Ci odpisać na to twoje pytanie?

Wetnę się: NIC nie miałeś pisać. Po cholerę zabierasz głos skoro nie
masz nic do powiedzenia na temat zadany w poście, a Twoje komentarze
dotyczące samego posta są równie bezsensowne?

Wystaje Ci z dupy - że Cię zacytuję - to opowiadaj, nie wystaje Ci z
dupy to w........

--
Brycki

Jak uniknąć infekcji tego roku?
Łysienie plackowate u dziecka!!!
rentgen teoretycznie
czy w medycynie chodzi o wyleczenia czy o biznes
opuchlizna powieki