Re: Ktoś miał: zapalenie zakrzepowe hemoroid?

From: aszheri <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Ktoś miał: zapalenie zakrzepowe hemoroid?
Date: Wed, 16 Sep 2009 04:09:47 -0700 (PDT)

On 16 Wrz, 12:47, "Cancer" <c...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "Grzegorzy Rybka"

> Witam
>
> Panie Grzegorzu robisz Pan śmietnik z grupy dyskusyjnej.
> Po kiego zakładać tyle wątków jak można było jeden ?
> Na początek proponuje poczytać trochę o Usnecie.
> Jak będziesz Pan tak pisał to nikt Panu nie odpowie.
> Co do hemoroidów to przebieg Pana choroby przebiega typowo.
> Proponuje poczytać na temat tej, mocno nieprzyjemnej choroby
tutaj:http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/zylaki/g
dy-siedzenie-sprawia-bo...

> Pozdrawiam
>
> --
> Cancer
>
> __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
4429 (20090916) __________

> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
>
> http://www.eset.pllubhttp://www.eset.com

Pan Grzesio to typowy hipochondryk myśli, że jak nie zadziała szybko
to umrze na hemoroidy ...a ja już myślałam ,że nikt mnie nie pobije ;)

Dla pana G... Q wyluzowaniu

Przychodzi chłop do lekarza.
- Powie pan w końcu co panu jest?! Pyta lekarz po pół godzinnym
usiłowaniu postawiania diagnozy.
- No bo jak tak usiądę, to bym siedział i siedział...
A jak się położę to bym leżał i leżał....
Lekarz nie wytrzymuje otwiera drzwi i krzyczy:
- Proszę wyjść! Bo jak pana kopnę, to będziesz pan leciał i leciał...

Dozdrówka
-aszheri-