Jak zlikwidowac podraznienia

1. Data: 2004-04-07 13:36:47

Temat: Jak zlikwidowac podraznienia
Od: "s...@a...pl" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od dlugiego czasu mam problem z cera i spac juz mi to nie daje :-(
Od czasu gdy pracuje w niby to klimatyzowanym (jest tylko nawiew
powietrza, ktore powinno byc zimne ale jest gorace i wyciag, ktory chyba
tylko tlen wyciaga) biurze bez okna, ktore mozna by otworzyc (a 5 latek
juz tak pracuje. Otoz moja cera z normalnej ze sklonnoscia do suchej
stala sie cera normalna z tlusta partia T, zaczerwieniami w okolicy
suchej, podraznieniami i strasznym pieczeniem skory. Do tego dochodza
jeszce jakies podskorne wypryski. Mam 26 lat wiec to nie sa uderzenia
goraca :-) ani tez specjalnie sie tu nie zawstydzam:-). Mecza mnie juz
komentarze, ze mam czerwona buzie... Co moge zrobic zeby doprowadzic
moja cere do normalnego stanu? Pracy jakos nie chce zmieniac...
Pomocy!!! bede wdzieczna za wszystkie dobre i sprawdzone rady. Moze
ktoras z grupowiczek tez ma taki problem...

Pozdrawiam

Agnieszka

1. Data: 2004-04-07 20:39:21

Temat: Re: Jak zlikwidowac podraznienia
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krem z filtrem (od spf15 w górę) zawsze, krem intensywnie nawilżający (np.
Physiogel, Ocerin plus), delikatne oczyszczanie skóry (żadnego mydła,
gorącej wody itd) i ogólnie traktowanie jej jak skórę wrażliwą. doustnie
olejek z ogórecznika w kapsułkach (może byc też wiesiołek lub czarna
porzeczka)
do tego wizyta u dermatologa, bo zaczerwienienie i grudki mogą być
zwiastunem trądzika różowatego.

korektor Vichy w olowku
O co chodziło Kominkowi?
maseczki Montagne Jeunesse