Jak zrobić wino z winogron domowej roboty...

1. Data: 2004-10-04 18:40:31

Temat: Jak zrobić wino z winogron domowej roboty...
Od: "grupy dyskusyjne" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wyżej chciałem sie zapytać jak zrobić wino czerwone półwytrawne z
winogron. Prosiłbym o przepisy lub chociaż o sugestie wypróbowane.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za uwagi. M.P

1. Data: 2004-10-04 19:19:04

Temat: Re: Jak zrobić wino z winogron domowej roboty...
Od: "Ania z Zielonego Wzgórza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.wino.org.pl/frames/index2.htm
rewelacyjna stronka o winkach (nie tylko z winogron) poczytaj

Anka

"grupy dyskusyjne" <m...@w...pl> wrote in message
> Jak wyżej chciałem sie zapytać jak zrobić wino czerwone półwytrawne z
> winogron. Prosiłbym o przepisy lub chociaż o sugestie wypróbowane.
> Pozdrawiam i z góry dziękuje za uwagi. M.P

wyszlo za ostre - co teraz?
sernik - jak i z czego ??
O zakwas chlebowy pytań kilka
"zwykły biały ser" w USA, czyli jaki właściwie?
Mniammniam