Jak zwiększyć frekwencję przy urnach?

71. Data: 2016-03-10 12:44:28

Temat: Re: Jak zwiększyć frekwencję przy urnach?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 17:21:41 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> Scenariusz, że pociągną to dalej, czyli, że przekroczą limity deficytu
> budżetowego, a w kolejnym roku nie zastosują się do przepisów wynikających z
> 60% progu ostrożnościowego, oznacza to co napisałem - najbiedniejsi zapłacą
> słono, naprawdę bardzo słono za owe pińcetki. Wrócą lata 90.

Idź manifestować do KODu, proroku od siedmiu boleści.
Na dzieci MA BYĆ i koniec.

72. Data: 2016-03-10 12:49:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 21:26:10 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
> się nic nie należy. Na razie odczułam pewną zmianę w polityce wydatkowej
> Urzędu Miasta. Zaczynają gromadzić fundusze przed batalią wypłat, więc
> zrezygnowali już m.in. z opłacania programów służących _wszystkim_
> dzieciom, np. z tzw. programu monitorującego wady postawy. Przez wiele
> lat wszystkie dzieci u nas mogły korzystać z bezpłatnych (lub
> symbolicznie opłacanych) zajęć korekcyjnych na basenie i na sali
> gimnastycznej oraz z wizyt u lekarza specjalisty (można było dostać się
> do niego niemalże "od ręki"). Od początku tego roku - koniec z tym dobrem.

To wina tylko i wyłącznie władz miasta, więc nie łącz jednego z drugim w
sposób tak tendencyjny - ot, gromadzą fundusze na DODATKOWYCH pracowników,
bo mają pretekst do zatrudnienia kolejnego garbu urzędniczego, kolejnych
krewnych i znajomych Królika. Cóż, chcecie zachować programy - kontrolujcie
swoje miejskie władze, które sami sobie wszak wybraliście, a nie wrzucajcie
do PiSowskiego worka własnych potknięć.
:->

73. Data: 2016-03-10 12:52:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 15:06:32 -0600, Pszemol napisał(a):

> Jak to zwykle bywa - nieprzewiane konsekwencje zmiany prawa...
> Nie mylić z nieprzewidywalnymi, bo te akurat łatwo było przewidzieć.
> Budżet nie jest z gumy, to jest raczej krótka kołdra (XL, dobrze
> napisalem?)

Jakbyś tak przeczytał PRZED wysłaniem, jak to radzisz mnie, to byś
zobaczył, że nie ma w jęz. polskim słowa "nieprzewiany" :->

74. Data: 2016-03-10 13:44:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
- ukryj cytowany tekst -
Dnia Wed, 9 Mar 2016 08:14:20 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Ikselka

finansowanie-dla-swiatyni-opatrznosci-tym-razem-na.h
tml

> No i OK - własnie się wybieram, chcę dobrze słyszeć. A co, na Madonnę nie
> dali ci już? :->
>
> To płać ze swoich na swoje orgie zboków w sutannach. Jebane bandyctwo.

Z mojego poszło, a jeszcze i na ciebie idzie, trutniu społeczny.

Jak narazie to idzie non stop z naszego na obce państwo watykańskie, bo zdrada jest
wpisana w geny buraka.

75. Data: 2016-03-10 13:56:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jakbyś tak przeczytał PRZED wysłaniem, jak to radzisz mnie, to byś
> zobaczył, że nie ma w jęz. polskim słowa "nieprzewiany" :->

Literówek zdaje się sobie nie poprawiamy?
Zwłaszcza w wypowiedziach pisanych na malutkim ekraniku iPhone :-))

76. Data: 2016-03-10 14:16:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 04:44:48 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
tml

> Z mojego poszło, a jeszcze i na ciebie idzie, trutniu społeczny.

Ty masz NIP??? - chyba do odbioru zasiłku na poczcie, więc nie gardłuj.

77. Data: 2016-03-10 14:19:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 06:56:56 -0600, Pszemol napisał(a):

> Literówek zdaje się sobie nie poprawiamy?
> Zwłaszcza w wypowiedziach pisanych na malutkim ekraniku iPhone :-))

Literówka to nadmiar, miszmasz albo brak JEDNEJ głoski, a nie kilku. I nie
chodzi tu o literówkę, tylko o Twoje nauki w sprawie CZYTANIA PRZED :->

78. Data: 2016-03-10 14:49:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty masz NIP??? - chyba do odbioru zasiłku na poczcie, więc nie gardłuj.

A na grzyba NIP????

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

79. Data: 2016-03-10 14:52:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-10 13:56, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Literówek zdaje się sobie nie poprawiamy?
> Zwłaszcza w wypowiedziach pisanych na malutkim ekraniku iPhone :-))

To kup se więszy i nie maruź...

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

80. Data: 2016-03-10 15:56:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Mar 2016 14:49:41 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-03-10 14:16, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A na grzyba NIP????

A to spytaj w UP, chyba nawet można mailowo - na pewno odpowiedzą 3-)
http://www.infor.pl/prawo/zasilki/zasilek-dla-bezrob
otnych/270356,Jak-otrzymac-zasilek-dla-bezrobotnych.
html

Zawiść
KOD walczy! (dzis Suwalki
Psychoanaliza Kaczyńskiego -czyli dziennikarska kaczka-przechera jak kot Schrodingera ;)
POLSKA CORAZ BIEDNIEJSZA
Umysł Zen