KOD walczy! (dzis Suwalki

1. Data: 2016-03-04 15:25:01

Temat: KOD walczy! (dzis Suwalki
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://pbs.twimg.com/media/CctGQWWWAAEVR-r.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CctLQIRW8AMiwNA.jpg

--
Smart questions to stupid answers

2. Data: 2016-03-04 17:51:23

Temat: Re: KOD walczy! (dzis Suwalki
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:7db979ce-6327-4639-9ead-d81d7dc88679@go
oglegroups.com...

>https://pbs.twimg.com/media/CctGQWWWAAEVR-r.jpg
>https://pbs.twimg.com/media/CctLQIRW8AMiwNA.jpg

Robiłeś zdjęcia swojemu telewizoru?

3. Data: 2016-03-04 19:17:08

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com wrote:

> https://pbs.twimg.com/media/CctGQWWWAAEVR-r.jpg
> https://pbs.twimg.com/media/CctLQIRW8AMiwNA.jpg

Ta blondyneczka z ujec powyzej to p. Stenia, poetka zreszta.
Tutaj jej manifest (wierszem):

https://pbs.twimg.com/media/Cct-H63UkAAJMT9.jpg

Jest na to jakis symptom, i zeby cala glebie ogarnial?

4. Data: 2016-03-05 06:29:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>https://pbs.twimg.com/media/CctGQWWWAAEVR-r.jpg
>https://pbs.twimg.com/media/CctLQIRW8AMiwNA.jpg

Robiłeś zdjęcia swojemu telewizoru?

1.Pis atakuje Polskę i Polaków, bo konstytucja jest wolą wiekszości narodu, sekta
pisowska nie ma większości by zmienić konstytucje to próbuje ją zablokować, czyli
wolę większości polaków która jest odzwierciedleniem w konstytucji, to przypomina
targowicę.
2. Buractwo atakuje ludzi co bronią Polski, bo to nawet powstańcą buty zdejmowało, co
nawet Wermacht był przerażony antynarodowością buractwa i mam to do tej pory w
atakach na KOD, bo sekta ich napuściła przeciwko Polsce.

5. Data: 2016-03-05 09:06:14

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

b...@g...com wrote:

>Jest na to jakis symptom, i zeby cala glebie ogarnial?

Nas twoja działalność? Owszem, ale trzeba było stworzyć nowy - bratolioza,
forma skrajnej infantylizacji umysłu, pojawia się u wyjątkowo szpetnych
starszych panów.
http://tnij.org/szpetniakpospolity

6. Data: 2016-03-05 15:36:00

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:

> 1.Pis atakuje Polskę i Polaków, bo konstytucja jest wolą wiekszości narodu

Nie większości narodu, tylko większości głosującej.

Wiekszość narodu to 19mln, wiekszośc uprawnionych
do 15mln, a za konstytucja opowiedziało się ok. 6mln.

A że lata były jakie były, brak kontroli wyborów,
to i każde gówno przepchnięto.

Buractwo atakuje ludzi co bronią Polski

Ta, najpierw krzyżacy bronili, później ruscy,
jeszcze KODu brakuje.

7. Data: 2016-03-05 17:24:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:

> [...]

to i każde gówno przepchnięto.

Buractwo atakuje ludzi co bronią Polski

Ta, najpierw krzyżacy bronili, później ruscy,

Teraz już będziecie matematykę oszukiwać, nie macie większości do zmiany konstytucji,
więc zaatakował kaczenko trybunał, aby Pisu uchwał nie odrzucał bo są niezgodne z
konstytucją, której suwerenem jest większość narodu, nie podoba się wam większość
polaków jak na antypolską sektę przystało. Teraz nawet pod względem prawa nie ma
Polski bo nikt nie realizuje konstytucji, czyli woli większości narodu. Tym samym pis
zrobi wszystko aby już wyborów nie było bo traficie do ciupy na długie lata za ten
zamach stanu i łamanie prawa uchwalonego zgodnie z wolą większości czyli konstytucji.

8. Data: 2016-03-05 19:32:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Mar 2016 06:36:00 -0800 (PST), b...@g...com
napisał(a):

> [...]
> to i każde gówno przepchnięto.
>
> Buractwo atakuje ludzi co bronią Polski
>
> Ta, najpierw krzyżacy bronili, później ruscy,

Nawet jeden król "bronił", a nawet Naczelnik Kostiuszkin jeden tyż... Jeno
za worek złotych talarów od cara - jakoś przestał...

9. Data: 2016-03-05 20:00:42

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b...@g...com ...

> A że lata były jakie były, brak kontroli wyborów,
> to i każde gówno przepchnięto.

Skoro to takie gówno, to nie bedzie problemu, aby uzbierac poparcie na jego
zmiane - duzo nie trzeba - tylko wiekszosc kwalifikowaną w sejmie.

10. Data: 2016-03-05 20:17:33

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

użytkownik glob napisał:

>Nie większości narodu, tylko większości głosującej.

Zadziwiające, że nie masz takiej refleksji a propos mniejszości głosującej,
która wybrała pis, dzięki czemu ma on głos większościowy w parlamencie i nie
tylko.

Psychoanaliza Kaczyńskiego -czyli dziennikarska kaczka-przechera jak kot Schrodingera ;)
POLSKA CORAZ BIEDNIEJSZA
Umysł Zen
45 lat "prawdy" wróciło do TVP i co?
Czy da się żyć bez seksu?