Jak zwiekszyc przemiane?>

1. Data: 2003-03-28 21:45:52

Temat: Re: Jak zwiekszyc przemiane?>
Od: "Krzysztof" <K...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Jedzebie karczochu,np tabletki.
Duzo ruchu zwieksza tez przemiane materii.
Proponuje regularnie raz w ciagu dnia jazde na rowerze(1 godzina)

2. Data: 2003-03-29 10:52:04

Temat: Jak zwiekszyc przemiane?>
Od: "Mariusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam male pytanko, czu mozna w jakis sposob zwiekszyc przemiane materii? Nie
chodzi mi np. o te szwedzka 13-dniowa diete, bo jak dla mnei jest po prostu
zbyt rygorystczna i wyladowalbym w szpitalu :)

Ale poradzcie, prosze co mozna zrobic, aby ta przemiana materii byla nieco
szybsza, jakies inne metody??

Pozdrawiam i witam po raz pierwszy (do tej pory tylko czytajacy)

Mariusz

3. Data: 2003-03-30 21:56:27

Od: "Nika" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-03-31 00:22:33

Od: kamila slawinska <k...@a...for.it> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 29 Mar 2003 11:52:04 +0100, "Mariusz" <m...@w...pl> wrote:
>Mam male pytanko, czu mozna w jakis sposob zwiekszyc przemiane materii? Nie
>chodzi mi np. o te szwedzka 13-dniowa diete, bo jak dla mnei jest po prostu
>zbyt rygorystczna i wyladowalbym w szpitalu :)

jestem malo doswiadczonym dietetykiem,wiec pewnie przydadza sie tu
rady madrzejszych ode mnie grupowiczow, ale:

1. najskuteczniej i najzdrowiej - wiecej ruchu. przy zachowaniu
zdrowego rozsadku nie ma prawa ci to zaszkodzic.
2. jesli jestes _100% zdrow_ mozesz sprobowac jakichs preparatow
termogenicznych - nie sa one jednak ani tanie, ani obojetne dla
organizmu. wiekszosc zawiera sporo kofeiny, wiec niewykluczone, ze
bedziesz po nich nabuzowany jak wiewior marcowy, moze tez zaczniesz
wiecej jesc, co moze sprawic, ze caly plan diabli wezma. sam preparat
tez nie zalatwi sprawy, TRZEBA zdecydowac sie na jakas diete i
cwiczenia. zaznaczam jednak, ze nie mam zadnych doswiadczen z
pierwszej reki z takowymi preparatami.

tyle na razie przyszlo mi do glowy,. moze ktos jeszcze ci cos
podrzuci.

pozdrowienia,
kamila
--
You can't fight here. This is the War Room!

Dieta 13 -dniowa
Zagrozenie rakiem i dieta?
MM - pytanie
MM - gdzie poczytam na www ?