Jak zwykle fajowo...

1. Data: 2003-01-09 10:49:01

Temat: Re: Jak zwykle fajowo...
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic to... bedziemy choć cierpieć we dwie z Magdą:).
Będzie nam raźniej np. w sąsiednich dybach... ;)

A taki szampon aby na pewno można stosować bezpiecznie na twarz? I na
oczy?... Jakoś nieufnie na to patrzę...
Magda

1. Data: 2003-01-09 11:03:51

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Sie robi:)
> Dominika zmywa makijaz szamponem dla dzieci. Nie szczypie w oczy, zmywa
> dobrze i nie naciaga sie skory. Strasznie mi sie spodobal ten pomysl :)

Mi sie bardziej podoba pomysl zmywania plynem do higieny intymnej. Nigdy bym
na takie cos nie wpadla.

> Kaska
Kropelka

1. Data: 2003-01-09 11:42:56

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:avjkuo$ler$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Mi sie bardziej podoba pomysl zmywania plynem do higieny intymnej. Nigdy
bym
> na takie cos nie wpadla.

Rozwinę jak wrócę od kosmetyczki:-)))
DominikaNM

1. Data: 2003-01-09 12:03:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Jan 2003 11:49:01 +0100, "Kvenmadur"
<k...@p...onet.pl> wrote:

>B?dzie nam ra?niej np. w s?siednich dybach... ;)
>
>A taki szampon aby na pewno mo?na stosowa? bezpiecznie na twarz? I na
>oczy?... Jako? nieufnie na to patrz?...
>Magda

przecie jak to zmywania calego niemowlecia to i na CZLOWIEKA
dobre ;))))

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-09 12:08:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 9 Jan 2003 13:32:26 +0100, "Kvenmadur"
<k...@p...onet.pl> wrote:

>Gdybym miala taka cere jak dzidzia to moze bym sie nie bala... Ale moze myle
>skutek z przyczyna wlasnie? ;)
>Magda

do cery to sie chyba nijak ma, ale jak dziecka nie przezera na
wylot, nie wrzeszcy ten slodki drobiazg, znaczy srodek jest
delikatny...i pewnie nie uczuli zwyklego czlowieka

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-09 12:32:26

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-09 13:19:11

Temat: Zmywanie makijazu .. bylo ... Jak zwykle fajowo...
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:avjkuo$ler$1@news.tpi.pl...

> Mi sie bardziej podoba pomysl zmywania plynem do higieny intymnej. Nigdy

Plynem do hig. intymnej to ja juz od dawna, ale nie myslalam, ze to takie
odkrywcze, jakos sama do tego doszlam, ze jesli cos tamtym partiom nie
szkodzi to i ryjkowi tez nie . Ale szmpon jeszcze nie przetestowany :-)))),
jak myslicie, czy moge wyprobowac Penaten ???

pozdr.
Adiola

1. Data: 2003-01-09 20:29:49

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> BARDZO żałuję że nie dałam rady przyjść... No ale cóż - robota jest
> robota... :(

> Dominiki
> I proszę o natychmiastowe rozwinięcie tego wątku! :)

Zmywam makijaż szamponem Bambi, płynem do mycia Bobini i płynami do higieny
intymnej (AA)- żaden z nich nie piecze w oczy i nie wysusza mocno skóry.
Robiąc demakijaż mleczkami i oliwkami wszystko mi się rozmazuje i mam
wrażenie że naciągam skórę - nakładam dość dużo kosmetyków kolorowych -
szczególnie tuszu i nawet po dokładnym zmyciu tego wszystkiego preparatami
do demakijażu i tak rano budzę się z resztkami:-( A tak namydlam twarz,
spłukuje wodą (jeszcze nie opracowałam metody z wodą mineralną) i po
kłopocie:-) Trwa to też dużo krócej niż mleczkami i płatkami więc mam czas
na wklepanie dodatkowego kremu:-)
Zresztą wszystkich tych płynów myjących używam także pod prysznic bo mają
bardzo słabe zapachy i nie gryzą się z perfumami:-) Próbowałam także myć tym
włosy ale to była porażka - widać moje włosy muszą być u,myte szamponem dla
dorosłych - a szkoda bo miałabym mniej butelek w łazience:-)))
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2003-01-10 08:36:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Jan 2003 09:37:35 +0100, "misiczka"
<m...@p...onet.pl> wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
>wiadomosci news:6fpq1v4vsfbl0dbm1s745ou18lb6jkk9o3@4ax.com...

>Moje dzieci dostaly po tym specyfiku wspanialego uczulenia ;-)
>
>pozdrawiam cieplutko
>misiczka z Wrocławia

zbic dzieci i postawic w kacie!!! Ja bym im pokazalaa uczulanie
sie!! To jest przeciez zarezerwowane dla doroslych !! :))

Trys, z synem co sie raz uczulil na kota...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-10 08:37:35

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Tak czy inaczej żeń się: jeśli znajdziesz dobrą żonę,
będziesz szczęśliwy, jeśli złą - zostaniesz filozofem

Uwaga! Wzrosl poziom testosteronu na grupie !
Silicony w piersi,odsysanie tluszczu z bioder...
krem "zimowy"
Kocham Was!
Kosmetyczka w Lublinie