Jaka dawka na bóle w stawie biodrowym

1. Data: 2006-09-27 15:20:31

Temat: Jaka dawka na bóle w stawie biodrowym
Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś mi przeskoczyło i boli od paru tygodni, chodzić potrafię. Lekarka mi
kazała brać na to voltaren w tabletkach i ibuprom (jako przeciwzapalny). Wie
ktoś jak długo się to bierze i ile razy dziennie ibuprom ? Bo nie 4 razy na
dzień, bo to ma spełniać rolę przeciwzapalną a nie przeciwbólową.

Tomek

2. Data: 2006-09-27 15:31:15

Temat: Re: Jaka dawka na bóle w stawie biodrowym
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> [...]
> ktoś jak długo się to bierze i ile razy dziennie ibuprom ? Bo nie 4 razy na
> dzień, bo to ma spełniać rolę przeciwzapalną a nie przeciwbólową.
Czy lekarka nie powiedziała przypadkiem voltaren LUB ibuprom?

3. Data: 2006-09-27 15:36:01

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

s.com...

> Czy lekarka nie powiedziała przypadkiem voltaren LUB ibuprom?

Właśnie nie, ale to był lekarz 1 kontaktu nieważne. Raczej jej chodziło o
volt. w tabletkach. Jeśli ogólnie mam bolesność w tym stawie, ale
jednocześnie pełną ruchliwość i stwierdziła że voltaren "powienien
wystarczyć", bo na kolejkę u ortopedy bym czekał ileś mieś. a uraz nie może
być poważny ( bo pełna swoboda ruchów). I tutaj mam pytania:
- jaką dawkę brać tej tabletki (jeszcze nie kupiłem opakowania ) ? Mam 60 kg
i wiek średni.
- jak długo brać ten volt. zeby nie za szybko odstawić ? Np. 2 tygodnie ? A
może np. tak długo aż przestanie boleć i jeszcze przez tydzień ?

Tomek

4. Data: 2006-09-27 17:01:15

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):

> - jak długo brać ten volt. zeby nie za szybko odstawić ? Np. 2 tygodnie
> ? A może np. tak długo aż przestanie boleć i jeszcze przez tydzień ?

Ja bym brała tylko wtedy kiedy boli. Po co się truć niepotrzebnie.
Sprawdź w ulotce ile tabletek dziennie można brać.

--
Kaja

5. Data: 2006-09-27 17:17:09

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Ja bym brała tylko wtedy kiedy boli. Po co się truć niepotrzebnie.
> Sprawdź w ulotce ile tabletek dziennie można brać.

Już brałem 1-2 przestawało a po tygodniu nawracało. Może jakiś lekarz ?...

6. Data: 2006-09-27 17:44:51

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> [...]
> - jak długo brać ten volt. zeby nie za szybko odstawić ? Np. 2 tygodnie ? A
> może np. tak długo aż przestanie boleć i jeszcze przez tydzień ?
No to mamy pierwszy sukces, odstawiliśmy jeden zbędny lek.
Teraz przejdźmy do tego że Voltareny w tabletkach są różne.
Załóżmy, że kupisz Voltaren SR 75 20 szt. Bierzesz 2 tabletki
dziennie przez 10 dni. Jeśli po tym okresie dalej boli to należy
udać się do specjalisty. Do jakiego, to o tym później.

I nie żebym polecał takie sposoby leczenia. Biodro nie boli z braku
chemii.

7. Data: 2006-09-27 19:29:27

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nie żebym polecał takie sposoby leczenia. Biodro nie boli z braku
chemii.

Znaczy mnie boli dokłądnie ten "zawias" gdzie kość udowa łączy się z
miednicą, czyli ten staw chyba.

8. Data: 2006-09-27 19:34:50

Od: "Tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.com...

> I nie żebym polecał takie sposoby leczenia. Biodro nie boli z braku
chemii.

Tak jakbym miał sine mniej wiecej po zastrzyku z np. polbicyliny - ztym mi
sie to kojarzy.

Kurs pierwszej pomocy dzieciom i niemowletom
operacja zatok i przegrody - gdzie za mniej niz 10.000pln :( Krzeski i Krajmed
uwaga na leki obniżające cholesterol
kto wie co to znaczy?
acenokumarol a wylew po urazie