Jaka farba na blond wlosy?

1. Data: 2002-11-21 17:48:21

Temat: Jaka farba na blond wlosy?
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka trwala farbe polecacie na blond wlosy, tak zeby je rozjasnic i nadac
wiecej polysku? I zeby nie niszczyla zbytnio wlosow, bo moje sa dosyc
cienkie .
Farbe jakiej firmy polecacie?
Bede wdzieczna za Wasze opinie:)) Kusi mnie zeby cos zrobic ze swoimi
wlosami, ale ciezko jest wybrac sposrod tylu farb do wlosow.

Ania Cz.

1. Data: 2002-11-21 17:54:08

Temat: Re: Jaka farba na blond wlosy?
Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
GABi

1. Data: 2002-11-21 18:53:16

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu,
Moim zdaniem do najlepsze są farby L'Oreal Professionnel "Majiblond" w
różnych tonacjach (numerki zależą od stopnia jasności i intensywności: np.
platinum 900, bardzo jasny zloty blond 903, itp.) Są to jednak profesjonalne
farby fryzjerskie i najlepiej będzie, jeżeli nałozy Ci je fryzjer. Przez
kilka lat sama nakładałam sobie w domu farbę blond, ale zniszczyła mi bardzo
włosy. Teraz od 5 lat używam Maji i jestem bardzo zadowolona z wyglądu i
kondycji moich włosów.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-11-21 20:40:48

Temat: Odp: Jaka farba na blond wlosy?
Od: "Kornelia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja szczerze polecam Natea 101 Sable blond
albo Feria Ice Blond lub Indescent Blond
sprawdzone a efekty .. podziwiane:-)
(No i Natea wcale nie taka droga)
Pozdrawiam

Użytkownik Ania <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych