Jaka jest roznica miedzy FCE i TOEFL

1. Data: 2003-02-08 18:34:47

Temat: Jaka jest roznica miedzy FCE i TOEFL
Od: "Cassandra" <r...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

Jaka jest roznica miedzy FCE i TOEFL ? :-)

2. Data: 2003-02-08 19:37:33

Temat: Re: Jaka jest roznica miedzy FCE i TOEFL
Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cassandra writes:

> Jaka jest roznica miedzy FCE i TOEFL ? :-)

Kosztów własnych? ;)))

http://www.acj.com.pl/toefl.html

Pozdrawia
Lamia

3. Data: 2003-02-09 02:56:41

Od: "pk" <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cassandra" <r...@a...mail> napisał w wiadomości
> Jaka jest roznica miedzy FCE i TOEFL ? :-)
FCE to egzamin angielski (oxford albo cambridge - nie jestem pewien) a TOEFL
to amerykański. Nie wiem do czego służy FCE ale TOEFL służy amerykańskim
uniwerkom do stwierdzenia jak dobrze umiesz angielski i czy możesz u nich
studiować (każda uczelnia ma swoje minimum). w FCE się pisze, słuch i gada.
W TOEFL wyłącznie słuchasz czytasz i wypełniasz testy - nie ma tam ani
jednego słowa do wstawienia (chyba że coś się zmieniło). Są do każdego
pytania 4 odpowiedzi i jedna jest dobra. To chyba wsio
pk

ZARZĄDZANIE I MARKETING (MATERIAŁY)
GIEŁDA - KOMPUTER - SZKOLENIE!
pomocy!!!! (statut klasy sportowej)
Program nauczania i wychowania w toku indywidualnym dla dziecka z upośledzeniem umiarkowanym II stopnia
Gdzie ekonomiczne e-ksiazki?