Jaka klima do domu?

11. Data: 2005-07-31 13:26:02

Temat: Re: Jaka klima do domu?
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> wrote in
news:dcifk2$ik3$1@inews.gazeta.pl:

/ciach.../

> tzn. otworzyc okno i wystawic rure? czy ma sens otwieranie okna
> przy dzialajacej klimie, jesli na zewnatrz owego okna panuje
> 37C? :) ?

Za okno w sensie - na zewnatrz !!

Trzeba pomyslec o kanale, przez ktory szczelnie przelozy sie ow przewod.

W.

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

12. Data: 2005-07-31 21:40:55

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Skrzypinski wrote:
> Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> wrote in

> Za okno w sensie - na zewnatrz !!
>
> Trzeba pomyslec o kanale, przez ktory szczelnie przelozy sie ow przewod.

dzieki za rzeczowa odpowiedz (w przeciwienstwie do tej drugiej).
a jak to moze praktycznie wygladac? zwlaszcza, jak sie mieszka
w bloku, co zapewne ogranicza mozliwosc dziurawienia murow...

-- kasica

13. Data: 2005-07-31 21:41:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

SQLwysyn wrote:

> Proponowalbym zapoznac sie z zasada dzialania klimatyzatora. Google
> bedzie pomocne. Nie zadawalabys wtedy kompromitujacych pytan.

czuje sie strasznie skompromitowana. ide sie rozplakac...

-- kasica

14. Data: 2005-07-31 22:33:13

Od: "Arbiter" <arbiter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisal w wiadomosci

> dzieki za rzeczowa odpowiedz (w przeciwienstwie do tej drugiej).
> a jak to moze praktycznie wygladac? zwlaszcza, jak sie mieszka
> w bloku, co zapewne ogranicza mozliwosc dziurawienia murow...

w starych kamiennicach ludzie przez okna wyprowadzali kominy od pieców
wolnostojacych. POdobnie mozna zrobic z klimatyzatorem:)

A tak na powaznie to lepiej zainstalowac splita - zajmie mniej miejsca w
pomieszczeniu

15. Data: 2005-07-31 23:24:30

Od: "Maciej Muran" <m...@s...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisal
> a jak to moze praktycznie wygladac? zwlaszcza, jak sie mieszka
> w bloku, co zapewne ogranicza mozliwosc dziurawienia murow...

Dawno temu, w pewnym biurze... Wycieto otwór w szybie okiennej i wen
rure wsadzano :)

--
Maciek.

16. Data: 2005-08-01 19:32:41

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> wrote in news:dcjgh8$8fj$1@inews.gazeta.pl:

/ciach.../

> dzieki za rzeczowa odpowiedz (w przeciwienstwie do tej drugiej).
> a jak to moze praktycznie wygladac? zwlaszcza, jak sie mieszka
> w bloku, co zapewne ogranicza mozliwosc dziurawienia murow...

Sam sie nad tym zastanawialem - zapewne najlepiej to zrobic przy okazji
wymiany okien. Albo zamowic jakis specjalny lufcik z dziura :)

Tez chcialbym wiedziec jak rozwiazali sprawe ludzie uzywajacy tego typu
klimatyzatorow ...w koncu mur starej kamienicy moze miec spokojnie
450-500 mm i co wtedy ? Co innego przewiercic dziurke na potrzeby
przelozenia kabla antenowego, a co innego wywalic 10-cm kanal :)

Wojtek

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

17. Data: 2005-08-01 20:47:20

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> 450-500 mm i co wtedy ? Co innego przewiercic dziurke na potrzeby
> przelozenia kabla antenowego, a co innego wywalic 10-cm kanal :)

no wlasnie.

BTW jest tu w ogole ktos z jakakolwiek klima w bloku? bo ja widze, ze
coraz wiecej tych roznych pudelek na domach w miescie wisi...

-- kasica

Meble Black Red White
Dwa pytania o podłogę
protokół zdawczo-odbiorczy