Jaka sałatka na słodko?

1. Data: 2000-11-04 01:12:05

Temat: Jaka sałatka na słodko?
Od: "Renata Wrzosek" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jutro muszę sie popisać sałatką na słodko.No po prostu MUSZĘ. Błagam o
przepis na coś pyszniutkiego. To chyba musi być z jakichś owocków?...
Dziękuję i pozdrawiam,
Renata Wrzosek

1. Data: 2000-11-06 10:50:38

Temat: Re: Jaka sałatka na słodko?
Od: "Lew" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Wrzosek" <r...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Jutro muszę sie popisać sałatką na słodko.No po prostu MUSZĘ. Błagam o
> przepis na coś pyszniutkiego. To chyba musi być z jakichś owocków?...

Owoce w sumie jakie chcesz + jogurcik naturalny (smietana) cukier, cukier
waniliowy, kwasek cytrynowy i już, może byc miod z jogurtem...

Sałata w czastkach... + jogurt z kawaskiem cytr. cukrem i juz;-)

Maciek

1. Data: 2000-11-06 10:51:49

Od: A...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

Jutro muszę sie popisać sałatką na słodko.No po prostu MUSZĘ. Błagam o
przepis na coś pyszniutkiego. To chyba musi być z jakichś owocków?...
Dziękuję i pozdrawiam,
Renata Wrzosek

No - z cytrusków plus bananki plus rodzynki i orzeszki...Pokroić, pomieszać,
na troszke w lodóweczke.

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-11-06 11:13:33

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jutro muszę sie popisać sałatką na słodko.No po prostu MUSZĘ. Błagam o
> przepis na coś pyszniutkiego. To chyba musi być z jakichś owocków?...

Renatko!
A może nie tak do końca owocowa?

1 puszka tuńczyka w sosie własnym
1 puszka kukurydzy
pół puszki ananasa
majonez

Tuńczyka wyjmujesz, delikatnie odsączasz z zalewy...
Z kukurydzy wylewasz odciek...
Ananasa kroisz na kawałeczki...
Dodajesz tak ze dwie łyżki majonezu...
Wszystko mieszasz i gotowe...
Jest pyszna, a przygotowanie trwa jakieś dwie minuty...
Pozdruffka
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-11-06 12:08:00

Od: "Monika K-P" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Błagam o
> przepis na coś pyszniutkiego. To chyba musi być z jakichś

No to nadszedl moment, w ktorym moge sie ujawnic na grupie ...
nie samym gadaniem ale i przepisem. Na super latwa, szybka oraz
slodka salatke.
Skladniki:
kapusta pekinska (cala)
brzoskwinie w syropie (puszka 450gr wystarczy)
rodzynki
piers kurczaka (usmazona, ugotowana lub upieczona)
jogurt naturalny, majonez
curry
Przygotowanie,
Rodzynki namoczyc, miesko usmazyc, upiec lub ugotowac ( ja pieke
w folii posolone i z pieprzem ziolowym, gotowe jest blyskwicznie)
nastepnie ostudzic. Kapuste dosc drobno pokroic, polowki
brzoskwin osaczyc z syropu , pokroic w kostke,zimne miesko
pogroic w kostke, wszystko wymieszac, dodac napeczniale rodzynki.
Zrobic sos : jogurt wymieszac z 2,3 lyzkami majonezu (ja uzywam
niskotluszczowego) dodac curry, nie powiem ile, robie na oko, ma
byc sosik wyraznie zolty a smak curry bardzo wyczuwalny. Mozna
dodac do sosu dwie,trzy lyzki syropu z brzoskwin. Wymieszc
salatke z sosem, wstawic do lodowki.
Salatka ma dosc specyficzny smak, mnie smakuje bardzo, ale na
przyklad mojemu mezowi wcale. :-)
Witam grupowiczow, przyznaje sie do amatorszczyzny kuchennej,
ucze sie od Was :-)

pozdrawiam
Monika

1. Data: 2000-11-06 13:03:19

Od: "Renata Wrzosek" <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie "dziekuję" za wszystkie pomysły!
A teraz powiem, jak w owym słynnym dowcipie o czerwonym kapturku: "o ja
głupia cipa..."! Nie wiem, jak patrzyłam, ale nie "uwidziałam" mojej własnej
wiadomości, myślałam, że to jakiś error i wysłałam drugą... Także jak tam
dalej coś ode mnie się pojawi, to nie czytajcie...
Pozdrawiam,
Renata Wrzosek

Parapetówa.
Czy ma jakies przepisy kuchni tajskiej ?
Czy ktos wie co to jest PIMBA ?
A może - sorry
ser