Jaka surówka do krokietów z kapusty i grzybów?

1. Data: 2005-05-04 11:53:04

Temat: Jaka surówka do krokietów z kapusty i grzybów?
Od: m...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Jaka surówka najbardziej "pasuje" do krokietów z kapusty i grzybów?
Dziękuję za sugestie i pozdrawiam.
Bożena

2. Data: 2005-05-04 12:24:51

Temat: Re: Jaka surówka do krokietów z kapusty i grzybów?
Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> Jaka surówka najbardziej "pasuje" do krokietów z kapusty i grzybów?
> Dziękuję za sugestie i pozdrawiam.

Może zaraz mnie skrzyczą, ale pierwsze co mi przyszło do głowy to mizeria
;-) Po chwili namusłu poleciłabym zieloną fasolkę szparagową.

--
pozdrawiam smacznie
Bakino

3. Data: 2005-05-04 14:09:11

Od: "wolim" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@v...pl> napisał

> Jaka surówka najbardziej "pasuje" do krokietów z kapusty i grzybów?

Ja bym zrobił surówke z białej kapusty.
Pasuje prawie do wszystkiego ;)

pozdro

4. Data: 2005-05-04 14:12:12

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bakino" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Po chwili namusłu poleciłabym zieloną fasolkę szparagową.

Fasolka szparagowa na surowo? Chyba jednak nie, a więc nie będzie to
surówka.

Alek

5. Data: 2005-05-04 15:17:15

Od: "ZG" <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@v...pl napisał(a):
> Jaka surówka najbardziej "pasuje" do krokietów z kapusty i grzybów?
> Dziękuję za sugestie i pozdrawiam.
> Bożena

Surówka z pora.

6. Data: 2005-05-04 18:15:47

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka surówka najbardziej "pasuje" do krokietów z kapusty i grzybów?
> Dziękuję za sugestie i pozdrawiam.
> Bożena

Hmmmm. Nam do krokietów z kapusty i grzybów i z pozostałymi nadzieniami
pasuje tylko barszczyk czerwony, żadnej surówki :-))).

Dorota

7. Data: 2005-05-04 18:24:32

Od: "dinio" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się w 100% - dla mnie surówka do krokietów to prawie tak samo,
jakby podawać je z ziemniakami lub pieczywem.

Przemek
"cateringowiec"

8. Data: 2005-05-04 18:35:02

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ja bym zrobił surówke z białej kapusty.
> Pasuje prawie do wszystkiego ;)

Kapusta zagryzana kapustą? Nie widzi mi się to.
W ogóle po co surówka do krokietów?

Alek

9. Data: 2005-05-04 18:56:14

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kapusta zagryzana kapustą? Nie widzi mi się to.
> W ogóle po co surówka do krokietów?
>
> Alek

Dokładnie, mi to może ćwikła by pasowała (alemi ona pasuje prawie do
wszystkiego)

Anet

suszone pomidory
Drinki z kolorowych wodek?
Bożenka jest mniodzio :-)))
Re: Grill elektryczny -doradzcie prosze!
kalarepa