Jaka szarlotka z papierowek?

1. Data: 2004-08-16 10:30:24

Temat: Jaka szarlotka z papierowek?
Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :)

Zajrzalam tu na momencik, bo dostalam od rodzicow wiadro papierowek. Mam
chec na szarlotke, ale czy papierowki sie nadaja? Czy macie jakis sprawdzony
przepis?

Pozdrawiam,
Ania z malutka Danusia i zwiazanym z tym absolutnym brakiem czasu...

1. Data: 2004-08-16 11:02:38

Temat: Re: Jaka szarlotka z papierowek?
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> napisała:
> Zajrzalam tu na momencik, bo dostalam od rodzicow wiadro papierowek. Mam
> chec na szarlotke, ale czy papierowki sie nadaja?

Ja robilam, bo tez mam papierowki. Jak nie zrobisz z nich szarlotki,
to wkrotce zgnija. Szarlotka zawsze jest dobra, nawet z papierowek :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2004-08-16 11:25:07

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przepis?
>
> Pozdrawiam,
> Ania z malutka Danusia i zwiazanym z tym absolutnym brakiem czasu...

Papierówki mają dużo soku, jeśli zdecydujesz się dać je do szarlotki, to
może "zagęść" je najpierw bułką tartą i później wyłóż na ciasto (chodzi o to,
żeby spód ciasto nie był mokry ), lub do rozgotowanych jabłek dodaj 1 łyżkę
mąki ziemniaczanej rozpuszczonej w małej ilości wody i zagotuj, wtedy spodnią
część ciasta wysmaruj cienko dżemem ( wszystko jedno jaki smak, i na to wyłóż
masę jabłkową :-)) A ciasto zrób klasyczne, półkruche. Pozdrawiam Areta

1. Data: 2004-08-16 12:10:26

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisała:
> Papierówki mają dużo soku, jeśli zdecydujesz się dać je do szarlotki, to
> może "zagęść" je najpierw bułką tartą i później wyłóż na ciasto (chodzi o to,
> żeby spód ciasto nie był mokry ),

Ja, za porada Joanny Duszczynskiej, dodaje kasze manne w tym celu.
Jablka oczywiscie nalezy zetrzec wczesniej i poczekac, az zbierze sie sok,
a nastepnie odsaczyc i przed wylozeniem na ciasto dodac pare lyzek kaszy
manny. Kasza manna posypuje rowniez spod szarlotki, czyli ciasto.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2004-08-16 18:38:04

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> Ja, za porada Joanny Duszczynskiej, dodaje kasze manne w tym celu.

Lillo, dzieki, ta kasza manna przypomniala mi o istnieniu szarlotki sypanej,
ktora uwielbiam, ktorej dawno nie robilam, a w dodatku nie jest
pracochlonna. I ta szarlotke zaraz zrobie :).

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-08-17 06:49:18

Od: "czaka" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lillo, dzieki, ta kasza manna przypomniala mi o istnieniu szarlotki
sypanej,

Czesc,

a czy można przepis na tę szarlotkę?? czy jedyna różnica to ta kasza manna.

pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-08-17 10:11:31

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czaka" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> sypanej,
>

> Czesc,
>
> a czy można przepis na tę szarlotkę?? czy jedyna różnica to ta kasza
manna.

Podaje link do tego przepisu: http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis126.html

To zupelnie inna szarlotka :).

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2004-08-17 18:00:04

Od: "Sitek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Mam
| chec na szarlotke, ale czy papierowki sie nadaja? Czy macie jakis
sprawdzony
| przepis?

Jedyny znany mi przepis na Papierówki to bezpośrednio do Dzióbka inaczej sie
nie da

Sitek

1. Data: 2004-08-17 20:59:17

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Ania Ladorucka napisal(a):

>Ania z malutka Danusia i zwiazanym z tym absolutnym brakiem czasu...

? Jak dziecko jest malutkie, to czasu jest multum. oftopicznie to
bylo.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Płoń, płoń, płoń parlamencie, spali Cię ogień na historii zakręcie."

1. Data: 2004-08-17 21:06:03

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla wrote:

> ? Jak dziecko jest malutkie, to czasu jest multum. oftopicznie to
> bylo.

Pewnie to zalezy od dziecka ;)

Kot tez offtopiczny, ale za to najedzony

--
Kot
m...@p...onet.pl

ogórki kiszone w sosie musztardowym?
prosba - sernik/torcik na zimno mocno smietankowy
jeżyny - co dobrego polecicie?
Dobra knajpka w 3city
babeczki