Jakaś nowa przystawka...

1. Data: 2004-07-16 20:12:54

Temat: Re: Jakaś nowa przystawka...
Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

szulik napisał(a):

> Sałatka to tak naprawdę nadzienie do pomidorów wydrążonych (...)

wow
super pomysl
ale ja wlasnie wyszlam z kuchni :)
Juz mam wszystko gotowe
Jutro tylko surówki i warzywa nad parę
ale na pewno wkrótce wypróbuję twoją sałatke, bo planuję rodzinne przyjęcie

wielkie dzieki
poeksperymentuje z tymi kurkami

b.

1. Data: 2004-07-19 08:29:18

Od: "szulik" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nono... Corka sie pewnie ucieszy ;>

Ucieszyła się :) Każdy dorosły pozwalał jej "gmerać" po swoim talerzu.

A imprezka dziecięca będzie pojutrze!

Ewa

1. Data: 2004-07-19 08:45:24

Od: "szulik" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko tak teraz myślę, czy nie dodawało się też trochę tego miąższu z
> pomidorów...? Musiałabym sprawdzić (ale to dopiero wieczorem).

Dodaje się. W przepisie jest podane 6 pomidorów (do wydrążenia i
wykorzystania ich miąższu).

Tylko trzeba ostroznie z ilością majonezu - pomidory puszczają sok i potem
jest za dużo płynu w sałatce. 1-2 łyżki wystarczają.

Ewa

P.S. W tym roku też po sałatce nie zostało śladu...:)

jak marynowac rybe?
Leczo i surówka
jarmuz - jak i z czym zeby bylo smacznie?
Udziec jagnięcy nieduży
Opiekacz-sprawa techniczna :)