Jaki antyperspirant?

1. Data: 2007-05-14 09:51:49

Temat: Jaki antyperspirant?
Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jaki polecacie antyperspirant, nie ma dla mnie znaczenia czy w kulce,
sztyfcie czy spray'u - wazne aby świetnie działał i nie szczypał po
goleniu paszek:)
Pozdrawiam, Aga

2. Data: 2007-05-14 10:12:36

Temat: Re: Jaki antyperspirant?
Od: "Kasia M." <k...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:f29bfp$kjl$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Jaki polecacie antyperspirant, nie ma dla mnie znaczenia czy w kulce,
> sztyfcie czy spray'u - wazne aby świetnie działał i nie szczypał po
> goleniu paszek:)

Ja bardzo polecam Nivea PURE w kulce:
http://esentia.pl/NIVEA_Deodorants_Pure_Dezodorant_w
_kulce_p27886.htm

Kasia

3. Data: 2007-05-14 11:31:34

Od: Carrie <carrie.mn@!gmail.com!> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Mon, 14 May 2007 11:51:49 +0200, Aga wydukał(a) nieśmiało, a
wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> Witam,
> Jaki polecacie antyperspirant, nie ma dla mnie znaczenia czy w kulce,
> sztyfcie czy spray'u - wazne aby świetnie działał i nie szczypał po
> goleniu paszek:)

Ja używam Adidas Women w kulce, przezroczysty, i chwalę sobie :)
A w szczególnych sytuacjach - Etiaxil, ale ten trochę szczypie po
aplikacji, nawet jeśli pachy nie były bezpośrednio przedtem golone.

Pozdrawiam, Carrie

4. Data: 2007-05-14 12:22:45

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki polecacie antyperspirant, nie ma dla mnie znaczenia czy w kulce,
> sztyfcie czy spray'u - wazne aby świetnie działał i nie szczypał po
> goleniu paszek:)
> Pozdrawiam, Aga

apteczny etaxil (?)uzywa sie 2-3 razy w tygodniu,najlepiejw dni w
ktorych nie nastapilo golenie.
dziala swietnie i pomimo ceny starcza na bardzo dlugo.
p.

5. Data: 2007-05-14 16:42:41

Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> apteczny etaxil (?)uzywa sie 2-3 razy w tygodniu,najlepiejw dni w
> ktorych nie nastapilo golenie.
> dziala swietnie i pomimo ceny starcza na bardzo dlugo.
> p.

Kiedyś próbowałam go używać, ale nie byłam w stanie znieść tego
szczypania, szukam czegoś zdecydowanie delikatniejszego.
Pozdr.

6. Data: 2007-05-14 16:43:18

Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2007-05-14 19:49:41

Od: "XXL" <b...@b...ok> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jaki polecacie antyperspirant, nie ma dla mnie znaczenia czy w kulce,
> sztyfcie czy spray'u - wazne aby świetnie działał i nie szczypał po

Rexona w białym sztyfcie, na ulotce nie jest napisane ze jest typowo dla
Pań, kiedyś zalatany przez przypadek kupiłem i uzywałem i spisywała się
bardzo dobrze
Teraz używam typowo męskiej ale biały sztyfcik Ci moge polecić ;)

8. Data: 2007-05-16 08:47:00

Od: Kometa <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> Witam,
> Jaki polecacie antyperspirant, nie ma dla mnie znaczenia czy w kulce,
> sztyfcie czy spray'u - wazne aby świetnie działał i nie szczypał po
> goleniu paszek:)

Vichy w kulce do skory wrazliwej.

--
Kometa
Matka Polka i DemOlka (12.01.2006)

9. Data: 2007-05-16 12:12:35

Od: Ela <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kometa napisał:

> Vichy w kulce do skory wrazliwej.

Ja też bardzo polecam Vichy - ja mam z zieloną nakrętką, nie wiem, czy
to do wrażliwej. Ale jest to bardzo dobry anty!
Pozdrawiam
Ela

10. Data: 2007-05-17 13:53:02

Od: Kometa <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ela napisał(a):
> Ja też bardzo polecam Vichy - ja mam z zieloną nakrętką, nie wiem, czy
> to do wrażliwej. Ale jest to bardzo dobry anty!

Z zielona jest zwykly, do wrazliwej jest z biala nakretka :-) Zielony
tez musze sprobowac :-)

--
Kometa
Matka Polka i DemOlka (12.01.2006)

Strech a lycra
Golarka damska elektryczna, pomoc potrzebna
CK Truth Men - prosba o weryfikacje allegro
Re: trwaly zapach
truskawa