Jaki basen do ogrodu

1. Data: 2007-07-17 07:13:11

Temat: Jaki basen do ogrodu
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

zastanawiam się nad kupnem basenu, który można ustawić (nie wkopywać)
w ogrodzie.
Czy macie może doświadczenia z basenami rozporowymi z pompowaną górną
krawędzią albo stelażowymi - z folią rozpinaną na stelażu? Jednych i
drugich jest sporo na allegro. Kusi mnie ten pierwszy, ale obawiam się
o jego trwałość. Czy na przykład jeden skok psa nie załatwi sprawy...
Basen ma służyć dzieciom do chlapania prób pływania, dorosłym do
moczenia się ;-)
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.

Pozdr
Adam

2. Data: 2007-07-18 11:49:31

Temat: Re: Jaki basen do ogrodu
Od: "dacz" <d...@w...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam jednak ze stelażem, skok psa u mnie właśnie załatwił
sprawę(: -Synek wrzucił mu zabawkę i pazurami rozdarł popmpowaną krawędź...
Poza tym z czasem basen ,,klapł", robił się coraz niższy. U sąsiada służy
latami basen z blaszanymi ścianami- w ogóle go nie demontuje na zimę. Coś za
coś-trzeba wydać dużo więcej.Pozdrawiam
Darek

MP3 MPEG AVI DIVX ; DLL EXE ZIP SOFT = www.GEGEREKA.com
[Music Movies Soft] Free binaries search & download = www.GEGEREKA.com